NOD Februari 2023

@mariell ohnee dat moet zo stressvol zijn.. hoeft natuurlijk niet meteen slecht nieuws te zijn, hopelijk kan de verloskundige het eea verduidelijken. Liefs♥️
@breezy, zo bizar wat je lichaam je allemaal wijs kan maken. Ik heb dit ook heel lang gehad (supervaak ziek, lage weerstand maar in theorie kerngezond). Toen bleek ik uiteindelijk een B12 level te hebben dat erg laag was (wel nog laag-normaal maar toch). Sinds ik die bijslik ben ik véel minder ziek! Misschien een idee je bloed eens te laten testen?
Wat een spanning allemaal! Succes voor de meiden die komende dagen mogen gaan testen??
vandaag heb ik mijn eerste gewone (niet-early) test gedaan, mooie streep te zien! Nu stop ik denk ik met testen en wacht ik gewoon de echo af. Vond het zo fijn dit proces en de stress met jullie te kunnen delen, dankjullie?

[quote quote=10604847]Goedemorgen allemaal, jeetje wat een activiteit en spanning momenteel. @tessaliz, je kan er een ovulatie test doen? Ik herken het ook van eisprong maar tijdens mijn zwangerschappen heb ik het ook extreem gehad. Maar meer waterig. @breezy, nee wat vervelend… wacht het af misschien zet het niet door?
Ik kom net van de wc en zie licht bloedverlies… heb dus niet veel hoop meer dat deze zwangerschap gaat doorzetten…?. Ik ga morgen maar de verloskundige bellen met dit nieuws en kijken wat die gaat zeggen. Heb verder geen krampen oid, maarja die kunnen nog komen. Wellicht was dit de reden van het niet oplopen van de testen.
[/quote]
Hoeft alsnog niks te zeggen kan 2 kanten uitgaan, zolang je testen nu niet afnemen zit je goed. Ik heb met onze eerste tot week 9/10 gevloeid.

[quote quote=10604852]@mariell ohnee dat moet zo stressvol zijn.. hoeft natuurlijk niet meteen slecht nieuws te zijn, hopelijk kan de verloskundige het eea verduidelijken. Liefs♥️ @breezy, zo bizar wat je lichaam je allemaal wijs kan maken. Ik heb dit ook heel lang gehad (supervaak ziek, lage weerstand maar in theorie kerngezond). Toen bleek ik uiteindelijk een B12 level te hebben dat erg laag was (wel nog laag-normaal maar toch). Sinds ik die bijslik ben ik véel minder ziek! Misschien een idee je bloed eens te laten testen? Wat een spanning allemaal! Succes voor de meiden die komende dagen mogen gaan testen?? vandaag heb ik mijn eerste gewone (niet-early) test gedaan, mooie streep te zien! Nu stop ik denk ik met testen en wacht ik gewoon de echo af. Vond het zo fijn dit proces en de stress met jullie te kunnen delen, dankjullie?[/quote]
Aah wat een goed nieuws. Gefeliciteerd??

[quote quote=10604850]@Saby dankjewel. Ik heb gewoon een laag weerstand maakt niet uit wat ik doe. Ik ben vorig jaar wel tig naar de huisarts geweest met allerlei klachten( los van zwangerschap) en toch zeggen, je bent zo gezond als een vis. Nouuu voel mj totaal niet zo? En idd NOD afwachten is beter voor mij hihi. Hopelijk is het bij jou raak??? @Mariell oh vervelend die onzekerheden hopelijk blijft het toch goed gaan❤️ Nee mijn menstruatie is toch doorgezet in de avond en het is zo hevig dat zelfs lopen een andere level voelt?[/quote]
Ik kan ook nooit NOD afwachten, slopende tijden altijd... stiekem al wel getest maar is nog te vroeg, hier nog negatief. 

[quote quote=10604864]Hier een mooie knal streep op de test ? blij! Vk gebeld, 8 maart eerste echo ?[/quote]
Aaah gefeliciteerd ??

Heb contact gehad met de VK, bloedverlies is enorm het gutst eruit. Zij bevestigde een miskraam. Om 19u opnieuw bellen om te kijken of het is afgenomen. En anders naar de praktijk voor echo. Vrijdag krijg ik sowieso een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Dikke tranen hier nu. 

Ik klok even uit. Dames heel veel succes en hoop op goede zwangerschappen!!???

Ooh wat is er veel gebeurd! Positieve testen, maar ook weer bloedverlies en onzekerheid. Sterkte allemaal, hoop dat het resultaat toch positief blijft.  
Hier wachtende op een eisprong. App zegt de 17e maar dat is cd15. Afgelopen twee maanden was ei op cd12. Dus ik denk dat ie eerder komt. 
Eind februari NOD. 

Terug
Bovenaan