NOD Februari 2023

Wat een hoop nieuwe dames hier! Welkom en succes allemaal de komende dagen ?.
Nou even update van mij... ik heb vandaag echt aanzienlijk meer last van mijn borsten en misselijkheid gekregen. Net getest en ja hoor, een duidelijke streep! Zo blij! Geen idee hoe maar denk dus echt een latere eisprong...?‍♀️ kan me niks anders bedenken. Vandaag met de verloskundige contact gehad en verhaal toegelicht. Die kwam met dezelfde beredenering. 6 maart eerste echo. Het is ons 3e kindje maar weer net zo spannend! 

[quote quote=10604795]Wat een hoop nieuwe dames hier! Welkom en succes allemaal de komende dagen ?. Nou even update van mij… ik heb vandaag echt aanzienlijk meer last van mijn borsten en misselijkheid gekregen. Net getest en ja hoor, een duidelijke streep! Zo blij! Geen idee hoe maar denk dus echt een latere eisprong…?‍♀️ kan me niks anders bedenken. Vandaag met de verloskundige contact gehad en verhaal toegelicht. Die kwam met dezelfde beredenering. 6 maart eerste echo. Het is ons 3e kindje maar weer net zo spannend![/quote]
Ah wat fijn ?
Gefeliciteerd met je zwangerschap ? altijd weer bijzonder.

paar dagen niet gekeken, maar veel gebeurd hier! 
@mariell en anderen; gefeliciteerd! ?

Ik heb vandaag getest (vandaag of morgen moet ik ongesteld worden), maar de test was negatief. Heb buikkrampen dus ik ga ervan uit dat ik ongesteld word! Helaas! Door naar de volgende ronde.   

@mariell jaaaaa wat fijn!! Gefeliciteerd ?
Vanochtend schrok ik me helemaal rot. Vandaag of morgen is mijn NOD en vanochtend deed de early test die ik deed heel vreemd, hij werd eerst helemaal vlekkerig roze en toen werd het testscherm spierwit. Geen streepje te zien (wel in het controlescherm). Snel nog een test gedaan de volgende keer dat ik ging plassen en daar verscheen wel een lichte streep. 
Beetje stressvol, maar er zit niks anders op dan even afwachten en maandag ofzo weer testen met een gewone (niet early) test.

@Mariell, wat fijn, gefeliciteerd! 

Ik ben al de hele week wat slecht in orde, maar heb sinds vanmorgen ook echt buikpijn, het lijkt wel of ik ongesteld moet worden, maar dat lijkt me niet mogelijk op 5dpo... 

@Plubluh, innestelling hopelijk!!
Ik ben nu 9dpo, heb gister en vandaag ook wat krampjes gehad. Wel erg licht. Ik hoop ook op een innestelling, maar ach.. ik leg elk pijntje/krampje onder een vergrootglas, dus het zal wel niet. Geen pijnlijke borsten, maar ze lijken wel wat voller. Mn vriend vroeg zelfs of ik een push-up BH aan had, haha (was dus niet zo). Maar misschien zijn vollere borsten ook wel een teken van een naderende menstruatie? Geen idee. 
Ik wilde eigenlijk niet testen voor NOD, maar heb zojuist toch een early test gehaald van de Kruidvat. Ik ga toch wel eerder testen: 14 februari. 16 februari is dan NOD dus dan ben ik 12 dpo (toch?!). Een positieve zwangerschapstest lijkt me zo'n leuk valentijnscadeau!! 

[quote quote=10604814]@Plubluh, innestelling hopelijk!! Ik ben nu 9dpo, heb gister en vandaag ook wat krampjes gehad. Wel erg licht. Ik hoop ook op een innestelling, maar ach.. ik leg elk pijntje/krampje onder een vergrootglas, dus het zal wel niet. Geen pijnlijke borsten, maar ze lijken wel wat voller. Mn vriend vroeg zelfs of ik een push-up BH aan had, haha (was dus niet zo). Maar misschien zijn vollere borsten ook wel een teken van een naderende menstruatie? Geen idee. Ik wilde eigenlijk niet testen voor NOD, maar heb zojuist toch een early test gehaald van de Kruidvat. Ik ga toch wel eerder testen: 14 februari. 16 februari is dan NOD dus dan ben ik 12 dpo (toch?!). Een positieve zwangerschapstest lijkt me zo’n leuk valentijnscadeau!![/quote]
Een innesteling zou natuurlijk heel mooi zijn. Maar is 5dpo daar niet ook wat vroeg voor? 
Als je luteale fase normaal netjes 14 dagen is, zou 14 februari inderdaad 12dpo zijn. Als het goed is zou de test dan vrij betrouwbaar zijn, maar nog niet gegarandeerd natuurlijk.
Lijkt me echt een super mooie timing inderdaad! Voor mij is 14 februari echt nog te vroeg voor een test (dan pas 8dpo dus). 

Terug
Bovenaan