NOD Februari 2023

[quote quote=10604682]Wauw @Jeany, wat super!! van harte gefeliciteerd. Welkom Saby, dan lopen wij redelijk gelijk op. Hi Kim, spannende dag dus. Heb je ook al klachten? Ik ben vandaag 8dpo en lees veel dat de ‘zwangeren’ dan al een aantal klachtten ervaren. Misselijkheidsvlagen en zere borsten enzo. Ik heb echt 0 klachten, voel me juist super energiek. Komt ook door het zonnetje haha! Maar ik verwacht dus dat het deze ronde wel weer niets geworden zal zijn..[/quote]
Hi Tessa Liz,
het wordt zeker spannend wat het gaat doen. Doorzetten of niet. Ik vind persoonlijk de senistesten overigens niet fijn. Heb de 2v5 liever. Omo wit of licht streepje. Anyways heb ik verder geen bijzondere klachten. Ben alleen de afgelopen 3 dagen goed ziek geweest. Niet verkouden maar wel enorme rug en hoofdpijn. Borsten voelen iets gevoelig aan de zijkanten maar dat heb ik meestal voordat mijn menstruatie begint. Heb dit keer geen gevoel bij of het raak is of niet. 

dat je geen klachten hebt, wil natuurlijk niks zeggen. Hou vol, ben benieuwd wat je cyclus gaat doen deze keer. 

liefs Kim 

Kim, ben je ook wel eens overtijd? Als je vandaag of morgen niet ongesteld wordt; is dat dan al een duidelijk teken? Of ben je wel vaker een aantal dagen later? Balen dat je ziek was!! 

@JeanyAnon, gefeliciteerd ? ❤️

@Saby, welkom!

Ik heb inmiddels met vrij veel overtuiging mijn eisprong bevestigd op afgelopen maandag. Nu dus 4dpo. Maar wat duurt dat wachten ontzettend lang als er eindelijk ook echt een kans is dat het raak is ? 

[quote quote=10604682]Wauw @Jeany, wat super!! van harte gefeliciteerd. Welkom Saby, dan lopen wij redelijk gelijk op. Hi Kim, spannende dag dus. Heb je ook al klachten? Ik ben vandaag 8dpo en lees veel dat de ‘zwangeren’ dan al een aantal klachtten ervaren. Misselijkheidsvlagen en zere borsten enzo. Ik heb echt 0 klachten, voel me juist super energiek. Komt ook door het zonnetje haha! Maar ik verwacht dus dat het deze ronde wel weer niets geworden zal zijn..[/quote]
Ah leuk dat wij aardig gelijk op gaan. Ik heb wel klachten maar goed, dat denk ik elke ronde opnieuw.? wel 2 dagen erg misselijk geweest en steken onderin de buik en darmkrampen. Gister en eergisteren roze/bruin verlies bij afvegen. Nu overigens niet meer. En altijd vanaf ovulatie pijnlijke borsten maar is deze x erger als anders. En daarbij klachten van moe zijn en hele.dagen hoofdpijn.
Wie weet of het lichaam mij voor de gek houd of dat het echt raak is.?

[quote quote=10604699]Kim, ben je ook wel eens overtijd? Als je vandaag of morgen niet ongesteld wordt; is dat dan al een duidelijk teken? Of ben je wel vaker een aantal dagen later? Balen dat je ziek was!![/quote]
Ik heb een heel regelmatig cyclus van gemiddeld 25 dagen. Ben al ruim 20 jaar van de pil af. Hou met een app al jaren m'n cyclus bij en deze geeft aan dat vandaag een mogelijke ongesteldheidsdag kan zijn. Maandag sowieso. Meestal klopt de app en dat wat ik voel ook. 
hoe zijn jullie ervaringen met de sensitest? Ik heb de k2v5 liever omdat die wit zijn en blijven zelfs ná indroogtijd. Dat vind ik heel prettig.

@plubluh spannend, 4 dpo. Wanneer zou je kunnen testen? 

[quote quote=10604720]
@JeanyAnon, gefeliciteerd ? ❤️

@Saby, welkom!

Ik heb inmiddels met vrij veel overtuiging mijn eisprong bevestigd op afgelopen maandag. Nu dus 4dpo. Maar wat duurt dat wachten ontzettend lang als er eindelijk ook echt een kans is dat het raak is ? [/quote] 

[quote quote=10604724] Ik heb een heel regelmatig cyclus van gemiddeld 25 dagen. Ben al ruim 20 jaar van de pil af. Hou met een app al jaren m’n cyclus bij en deze geeft aan dat vandaag een mogelijke ongesteldheidsdag kan zijn. Maandag sowieso. Meestal klopt de app en dat wat ik voel ook. hoe zijn jullie ervaringen met de sensitest? Ik heb de k2v5 liever omdat die wit zijn en blijven zelfs ná indroogtijd. Dat vind ik heel prettig. @plubluh spannend, 4 dpo. Wanneer zou je kunnen testen?[/quote]

Mijn luteale fase was eerder (voor de problemen met mijn cyclus) altijd 12 of 13 dagen, dus daar ga ik nu ook maar vanuit. Dat geeft dan een NOD op 19 februari. Ik wil proberen zo lang mogelijk te wachten, maar ben bang dat ik toch op 10dpo de drang om te testen krijg ?

Ik heb wel eens de Sensitest-test gebruikt om te checken of ik niet toch zwanger was voordat ik aan een progesteronkuur begon en die bleven bij mij gewoon spierwit. 

Hoi allemaal,  een oude bekende hier :)   Ik dacht ik doe maar weer eens mee.. mijn Nod was vandaag, nog niets... morgen maar eens testen :)  Groetjes Lena 

Terug
Bovenaan