NOD Februari 2023

Vergeten in te loggen de afgelopen week, maar ik ben helemaal bij :)

@Le-Na en Jeanie van harte gefeliciteerd!!! Wat ontzettend mooi zeg. Heel veel geluk gewenst.

@Mariell, ik heb net alles bijgelezen van je vroege testen, de onzekerheid, de duidelijke test tot de miskraam. Het spijt me echt vreselijk. Heel veel liefde en wartme voor jullie.

@Zeeuwmeisje volgens mij lopen wij erg gelijk :)
Morgen heb ik waarschijnlijk mijn ovulatie. Ik test daar nooit op, maar heb altijd een paar uur pijn bij mijn eisprong. Bij mijn vorige zwangerschappen was dat voldoende om op af te gaan, dus als het niet nodig is laat ik de ovu testen voor wat ze zijn. 

Vanaf hoeveel dpo testen jullie ongeveer? De vorige twee keer heb ik in mijn eentje getest en mijn man daarna verrast. Nu zou ik het leuk vinden om samen te testen, maar dan is het gelijk zo'n ding haha.... nou eerst maar aanzien hoe de komende weken gaan. 

@lesjepesje ja klopt wel. Alleen is mijn eisprong vrij laat deze cyclus. Ik had vandaag de eisprong verwacht op cd 18. Tot nu toe nog geen positieve ovulatietest. Wel veel vruchtbaarslijm gezien de afgelopen week. Vanochtend had ik eindelijk een knipperende smiley dus de eisprong komt eraan. Ik schat mijn NOD dan zo rond 28 feb a 1 maart. Ik laat je wel weten zodra ik een positieve ovulatietest heb.  Ik test 1 dag voor NOD of op NOD dag. Meestal begint mijn menstruatie ook met wat roze bij afvegen 2 dagen voor NOD dus als ik rond mijn NOD nog geen bloed heb gezien dan test ik pas. Vorige keer in november dat ik teste zei mijn gevoel ook echt dat ik moest testen het was toen 13 dpo. En bleek toen zwanger te zijn. Laten we hopen op een mooie ronde ♥️

Hi dames,
Na 1 gezond kindje (4 en 3 maanden) , 2 miskramen vorig jaar (waarvan 1 tweeling) gaan wij er ook weer voor.
Vrijdag de 17e zou ik ongesteld moeten worden. Sinds zaterdagavond licht bloedverlies (9 dagen na bevruchting?) dus je zou denken innestelingsbloeding. Onwijs hevige steken sinds vandaag in m'n vagina. Iemand enig idee? Vanochtend een negatieve test, maar toch hoopvol. 

gr stephanie 

[quote quote=10605061]Hi dames, Na 1 gezond kindje (4 en 3 maanden) , 2 miskramen vorig jaar (waarvan 1 tweeling) gaan wij er ook weer voor. Vrijdag de 17e zou ik ongesteld moeten worden. Sinds zaterdagavond licht bloedverlies (9 dagen na bevruchting?) dus je zou denken innestelingsbloeding. Onwijs hevige steken sinds vandaag in m’n vagina. Iemand enig idee? Vanochtend een negatieve test, maar toch hoopvol. gr stephanie[/quote]
Dan lopen wij gelijk. Ook vrijdag NOD.
Ik voel mij deze x ook anders als anders maar goed dat gevoel denk ik elke maand te ervaren. ? vandaag ook een action early test gedaan, maar is nog vroeg. Ergens meen ik heel vaag een heel heel heel licht tuurstreepje te zien maar kind ook mind fucking zijn... normaal gesproken heb ik 5 dagen of meer voor NOD bruinverlies maar dat heb ik nu ook nog niet... bloedverlies 9dpo kan innesteling zijn,  steken id vagina geen ervaring mee.

Sorry dames dat ik soms niet actief ben hier.   Ik heb vandaag HSG (baarmoederfoto) gehad op de rontgenafdeling. Het was een groot drama. Ze kregen het slangetje niet in voorbij mijn baarmoedermond. Met allerlei gereedschap en foefjes hebben mijn baarmoedermond open proberen te krijgen voor het slangetje met contrastvloeistof. Maar het is niet gelukt. Tijdens het onderzoek lag ik te huilen van de pijn en was daarna de rest van de dag van slag van. En allemaal voor niets, want het is dus niet gelukt. Meer vrouwen die dit als zo heftig hebben ervaren? 

@danielleeeex, wat ontzettend naar.. wat is nu de volgende stap? Sterkte met de aftermath
@gebruiker~984 ik had dat! Deze ronde ben ik zwanger geworden en ik had ook steken in mijn vagina. Ik heb dit wel ook ooit gehad toen ik gewoon ongesteld werd.. hopen op mooie strepen binnenkort!??

Terug
Bovenaan