NOD Februari 2023

welkom Stephanie!

Danielle, wat heftig meis! Jeetje wat balen. Hoop dat je een beetje bij kan komen en rustig aan kan doen. Weet je al wat ze verder kunnen doen?

Dank jullie! Enige troost was dat mijn vriend erbij was tijdens het onderzoek. Maar het heeft ook veel indruk op hem gedaan, hij was er zelf wat van slag door doordat hij mij zo zag. 
Woensdag belt de arts mij voor vervolg.. ! 
En ondertussen duim ik voor alle dames die op hun NOD zitten te wachten. Wat spannend al zelfs positieve testen!

Hallo allemaal!
vandaag gekeken naar een forum die bij mijn situatie past en kwam hier.. even globaal gelezen en wat een tegenstrijd aan emoties.. verdriet en geluk door elkaar maar hoop voor jullie allemaal op een goede uitkomst!! 
wij nu poging 2 na 2 mooie lieve dochters van 7 en 3 jaar.. dacht altijd met 2 kinderen compleet maar bleef toch kriebelen en nu we een half jaar geleden zijn getrouwd en daarna verhuisd gaan we er toch weer voor! Super spannend!! En eigenlijk deze maand pas echt goed getimed en mee bezig dus hoop op heel veel NOD's!! ;)
de eerste daarvan is hopelijk 25 februari! 
Fijn om ervaringen te delen..
?

@Danielleeeex, wat naar de het onderzoek zo vervelend was en dan ook nog niet gelukt is ? 

@Tessa Liz, heb je uiteindelijk nog durven testen vandaag? 

Succes vandaag Danielle! Toch weer spannend zo'n telefoongesprek. Zeker na een heftige afspraak. Hopelijk komen ze met goede ideeen. 

[quote quote=10605064] Dan lopen wij gelijk. Ook vrijdag NOD. Ik voel mij deze x ook anders als anders maar goed dat gevoel denk ik elke maand te ervaren. ? vandaag ook een action early test gedaan, maar is nog vroeg. Ergens meen ik heel vaag een heel heel heel licht tuurstreepje te zien maar kind ook mind fucking zijn… normaal gesproken heb ik 5 dagen of meer voor NOD bruinverlies maar dat heb ik nu ook nog niet… bloedverlies 9dpo kan innesteling zijn, steken id vagina geen ervaring mee.[/quote]
Hoe gaat het nu? Heb je nog een nieuwe test gedaan?

Terug
Bovenaan