NOD Februari 2023

[quote quote=10604899]@Zeeuwmeisje volgens mij lopen wij erg gelijk ? Morgen heb ik waarschijnlijk mijn ovulatie. Ik test daar nooit op, maar heb altijd een paar uur pijn bij mijn eisprong. Bij mijn vorige zwangerschappen was dat voldoende om op af te gaan, dus als het niet nodig is laat ik de ovu testen voor wat ze zijn. Vanaf hoeveel dpo testen jullie ongeveer? De vorige twee keer heb ik in mijn eentje getest en mijn man daarna verrast. Nu zou ik het leuk vinden om samen te testen, maar dan is het gelijk zo’n ding haha…. nou eerst maar aanzien hoe de komende weken gaan.[/quote]
Probeer meestal zo lang mogelijk te wachten en als dag lukt Lol. Rond 12 dpo ofzo. 

@Pluhbluh, wat lief dat je daar nog aan denkt! Ik heb gisterochtend inderdaad getest, 12dpo. Het was negatief. Heel jammer, maar weer op naar de volgende ronde denk ik. 
@Saby, ik ben ook heel benieuwd of je nog getest hebt??
@Mariell, waarschijnlijk lees je dit niet meer omdat je even een time-out neemt van dit forum, maar ik wil je toch veel sterkte en kracht toewensen. Wat heb je in onzekerheid gezeten, en dan met deze uitkomst.. heel verdrietig.

Ik ben bang dat de Rode duivels zich 2 dagen eerder hebben gemeld. Sinds vannacht bloed en bruinverlies dus vandaag niet weer getest, was ik anders wel van plan. Op naar ronde 4 en ondertussen duim ik voor allen welke de NOD nadert ?

Hi lieve meiden,   Ik kom ook gezellig meekletsen. Ik ben (bijna) 29 en mijn vriend is 32. We zijn nu ruim een jaartje bezig voor ons eerste kindje. Helaas zijn we erachter gekomen dat ik PCOS heb, omdat ik al een lange tijd niet meer ongesteld werd en dus ook geen eisprong had.
Ik ben deze ronde voor het eerst gestart met Clomid en zit nu op CD 14 Ik ben er niet zeker van of ik al een eisprong heb gehad. Rond cd 7/8 had ik al vrij positieve ovulatie testen, maar dat leek me nogal vroeg. Dus voor nu blijf ik nog eventjes door testen. Tussendoor wel genoeg gezellig gemaakt gelukkig :D
Ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD is, maar dat gaan we wel zien. Ben iig blij dat er nu dingen in werking zijn gezet en we kijken er positief naar!    Liefs, Caramelx

Nou nou ik heb er lang al op moeten wachten deze keer maar ik heb net getest en eindelijk op cd 20 een smiley. Vanochtend nog getest en toen was het nog een knipperende smiley. We hebben afgelopen vrijdagochtend, zaterdagochtend, zondagavond en dinsdagavond gezellig gemaakt. Zouden jullie nu vanavond en morgen en vrijdag ook nog gezellig maken? Of alleen morgenavond en vrijdagavond?
Anyway mijn nod kan op vrijdag 3 maart worden gezet. Dus hoor eigenlijk hier niet meer thuis in dit forum maar er is nog geen maart topic dus blijf nog even gezellig hier. Mocht mijn menstruatie op vrijdag 3 maart komen (wat ik niet hoop ?) dan is mijn cyclus deze keer 35 dagen en dat met letrozole 2,5 mg. Wat zouden jullie doen? Aan de bel trekken en mijn gynaecoloog vertellen dat mijn cyclus op 35 dagen zat met 2,5 mg en misschien de letrozole verhogen omdat ik 35 dagen best lang vindt. Of zie ik dat verkeerd.

Ik had een positieve ovulatie test deze zondag ( 12/02 ). Maar laatste menstruatie gestart op woensdag 01/02. Wanneer zou dan mijn NOD zijn?

Vroeger cyclus van 30/31 dagen. Sinds 13/10 spiraal laten verwijderen omdat we voor een 4de kindje gaan en sindsdien heb ik een zeer vreemde cyclus.

Ik kom ook weer even binnen vallen. Welkom voor alle nieuwe leden en jeetje wat een heftige verhalen allemaal.
Dikke knuffel voor jullie Mariel & Danielle
Hier is het rustig. Er is veel gebeurd op werk en ook privé is het onrustig in de familie. Dus ik heb het zwanger worden even enigzins geparkeerd en ben dan ook nog niet naar de dokter geweest. We gaan het deze ronde rustig aan zien wat er gebeurd en wie weet ben ik daarna klaar voor een volgende stap.

[quote quote=10605226]Hi lieve meiden, Ik kom ook gezellig meekletsen. Ik ben (bijna) 29 en mijn vriend is 32. We zijn nu ruim een jaartje bezig voor ons eerste kindje. Helaas zijn we erachter gekomen dat ik PCOS heb, omdat ik al een lange tijd niet meer ongesteld werd en dus ook geen eisprong had. Ik ben deze ronde voor het eerst gestart met Clomid en zit nu op CD 14 Ik ben er niet zeker van of ik al een eisprong heb gehad. Rond cd 7/8 had ik al vrij positieve ovulatie testen, maar dat leek me nogal vroeg. Dus voor nu blijf ik nog eventjes door testen. Tussendoor wel genoeg gezellig gemaakt gelukkig ? Ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD is, maar dat gaan we wel zien. Ben iig blij dat er nu dingen in werking zijn gezet en we kijken er positief naar! Liefs, Caramelx[/quote]
Hé ik ken jou nog van een ander topic begin vorig jaar, geloof ik! Kan dat? Het topic 'vrouwen die voor een eerste kindje proberen' ofzoiets. Stom dat we hier allebei nog/weer moeten rondhangen :/ veel succes deze ronde!

Terug
Bovenaan