NOD Februari 2023

[quote quote=10605265]Nou nou ik heb er lang al op moeten wachten deze keer maar ik heb net getest en eindelijk op cd 20 een smiley. Vanochtend nog getest en toen was het nog een knipperende smiley. We hebben afgelopen vrijdagochtend, zaterdagochtend, zondagavond en dinsdagavond gezellig gemaakt. Zouden jullie nu vanavond en morgen en vrijdag ook nog gezellig maken? Of alleen morgenavond en vrijdagavond? Anyway mijn nod kan op vrijdag 3 maart worden gezet. Dus hoor eigenlijk hier niet meer thuis in dit forum maar er is nog geen maart topic dus blijf nog even gezellig hier. Mocht mijn menstruatie op vrijdag 3 maart komen (wat ik niet hoop ?) dan is mijn cyclus deze keer 35 dagen en dat met letrozole 2,5 mg. Wat zouden jullie doen? Aan de bel trekken en mijn gynaecoloog vertellen dat mijn cyclus op 35 dagen zat met 2,5 mg en misschien de letrozole verhogen omdat ik 35 dagen best lang vindt. Of zie ik dat verkeerd.[/quote]
Woensdag had je positieve test? Dan zou ik woensdag, don en voor zekerheid vrijdag doen Lol. 
Welkom terug Klavertjes! 
Hier ook balen. Manlief is vannacht vertrokken naar het buitenland. Hij komt zondag terug. Uitgerekend in die dagen is mijn eisprong waarschijnlijk. Mooi klote. Rond 9 verloren. Dinsdag voor laatst seks gehad. Heeft echt geen zin. 
Ik had vanmorgen eerst geen positieve ovulatietest (binnen afleestijd) en na paar uur weer kijken was ie wel veel duidelijker. Wat betekent dat? Welke streep is dan leidend? Als die vandaag knal wordt is mijn ei dus zaterdag waarschijnlijk en zondag is dan telaat :( 

@Klavertjes, dat klinkt verdrietig. Wel fijn dat je voor jezelf hebt besloten wat nu prioriteit heeft en dat je het 'zwanger worden' even kunt parkeren. Hopelijk ontstaat er snel weer nieuwe ruimte.
@Noenoe ah dat is balen!!
Gister verwachte ik mijn menstruatie. Het is niet gekomen, maar het kan ook heel goed vandaag of morgen komen. Ik heb vanochtend toch een testje gewaagd en deze was zo negatief als maar kan. Ik lees vaak dingen over een 'tuurstreepje' deze heb ik echt nog nooit gespot en ik zie ook echt helemaal niets. Heb sinds vanochtend ook zeurende buikpijn dus mn menstruatie zal hopelijk snel komen. Zaterdag een leuk carnavalsfeestje en hoop dat het dan doorgebroken is, anders durf ik geen wijntjes te drinken..

Hey meiden, ik dacht ik doe nog even een laatste update hier in de groep. Heb eerst heeeeel veel verhalen bij moeten lezen. Jemig wat is er een hoop gebeurt. Ik heb zojuist een echo gehad en alles is schoon. Miskraam is bevestigd en alles zag er verder goed uit. Daarnaast lichamelijk nu ook beter eraan toe. Alleen nog erg moe maar dat is te wijten aan het vele bloedverlies. Mijn gevoel gaat nog alle kanten op. Inprincipe mogen wij van de VK starten met een nieuwe ronde. Ik moet daar nog even over nadenken. Ik kom in deze groep dus niet meer terug. 

Ik wens hier iedereen heel veel succes!? en wie weet tot in een volgende topic ???

Goed je toch nog even 'gehoord'  te hebben Mariell! Wel fijn dat er groen licht is gegeven maat ik snap je aarzeling. Wie weet zien we je binnenkort terug in een ander NOD forum!

[quote quote=10605477]@Klavertjes, dat klinkt verdrietig. Wel fijn dat je voor jezelf hebt besloten wat nu prioriteit heeft en dat je het ‘zwanger worden’ even kunt parkeren. Hopelijk ontstaat er snel weer nieuwe ruimte. @Noenoe ah dat is balen!! Gister verwachte ik mijn menstruatie. Het is niet gekomen, maar het kan ook heel goed vandaag of morgen komen. Ik heb vanochtend toch een testje gewaagd en deze was zo negatief als maar kan. Ik lees vaak dingen over een ’tuurstreepje’ deze heb ik echt nog nooit gespot en ik zie ook echt helemaal niets. Heb sinds vanochtend ook zeurende buikpijn dus mn menstruatie zal hopelijk snel komen. Zaterdag een leuk carnavalsfeestje en hoop dat het dan doorgebroken is, anders durf ik geen wijntjes te drinken..[/quote]
Hoe is het nu Tessa? Is de menstruatie doorgekomen? Zou wel fijn zijn als je je dan ook maar meteen volop in het feestgedruis kan storten!

Het lot is misschien toch met me.. lol. Pf die testen kloppen niet maar heb nog geen knaltest gehad. Als het goed is moet mijn ovulatie dan nog komen. En man is zondag terug. Dan zou er nog een kans zijn!
Afgelopen twee maanden cd12 steeds ei en nu zit ik op cd15. Daarvoor cd19. Dus ja kan alle kanten op. Is ook geen peil op te trekken.

Spannend noenoe, hopelijk laat het ei even op zich wachten en is je man ook weer op tijd terug. 
Ook ik sluit weer aan in deze club. Als het goed is volgende week zaterdag m'n NOD. Hopelijk zit het deze ronde mee ?

[quote quote=10605414] Hé ik ken jou nog van een ander topic begin vorig jaar, geloof ik! Kan dat? Het topic ‘vrouwen die voor een eerste kindje proberen’ ofzoiets. Stom dat we hier allebei nog/weer moeten rondhangen :/ veel succes deze ronde![/quote]
Hey! Dat klopt, ik herken jou ook! Jammer dat we elkaar niet om de juiste redenen herkennen, haha. :(
Op het moment dat ik niet meer ongesteld werd ben ik even een halfjaar van de radar gegaan, omdat het voor mijn gevoel niet meer zoveel zin had.
Nu weer met frisse moed gestart. Het voelt als een tweede kans. Ben nog steeds op zoek naar mijn ei. Ik hoop morgen/overmorgen. Zit momenteel op cd 17, dus het zal wel weer een langere cyclus worden of helemaal geen eisprong. Dat is ook nog een scenario. Ik heb een 1 maart weer een afspraak bij de Gyn om te kijken of dit heeft gewerkt en anders eventueel de Clomid ophogen.  
Hoe gaat het met jou??

Terug
Bovenaan