[quote quote=10605265]Nou nou ik heb er lang al op moeten wachten deze keer maar ik heb net getest en eindelijk op cd 20 een smiley. Vanochtend nog getest en toen was het nog een knipperende smiley. We hebben afgelopen vrijdagochtend, zaterdagochtend, zondagavond en dinsdagavond gezellig gemaakt. Zouden jullie nu vanavond en morgen en vrijdag ook nog gezellig maken? Of alleen morgenavond en vrijdagavond? Anyway mijn nod kan op vrijdag 3 maart worden gezet. Dus hoor eigenlijk hier niet meer thuis in dit forum maar er is nog geen maart topic dus blijf nog even gezellig hier. Mocht mijn menstruatie op vrijdag 3 maart komen (wat ik niet hoop ?) dan is mijn cyclus deze keer 35 dagen en dat met letrozole 2,5 mg. Wat zouden jullie doen? Aan de bel trekken en mijn gynaecoloog vertellen dat mijn cyclus op 35 dagen zat met 2,5 mg en misschien de letrozole verhogen omdat ik 35 dagen best lang vindt. Of zie ik dat verkeerd.[/quote]
Woensdag had je positieve test? Dan zou ik woensdag, don en voor zekerheid vrijdag doen Lol.
Welkom terug Klavertjes!
Hier ook balen. Manlief is vannacht vertrokken naar het buitenland. Hij komt zondag terug. Uitgerekend in die dagen is mijn eisprong waarschijnlijk. Mooi klote. Rond 9 verloren. Dinsdag voor laatst seks gehad. Heeft echt geen zin.
Ik had vanmorgen eerst geen positieve ovulatietest (binnen afleestijd) en na paar uur weer kijken was ie wel veel duidelijker. Wat betekent dat? Welke streep is dan leidend? Als die vandaag knal wordt is mijn ei dus zaterdag waarschijnlijk en zondag is dan telaat
Woensdag had je positieve test? Dan zou ik woensdag, don en voor zekerheid vrijdag doen Lol.
Welkom terug Klavertjes!
Hier ook balen. Manlief is vannacht vertrokken naar het buitenland. Hij komt zondag terug. Uitgerekend in die dagen is mijn eisprong waarschijnlijk. Mooi klote. Rond 9 verloren. Dinsdag voor laatst seks gehad. Heeft echt geen zin.
Ik had vanmorgen eerst geen positieve ovulatietest (binnen afleestijd) en na paar uur weer kijken was ie wel veel duidelijker. Wat betekent dat? Welke streep is dan leidend? Als die vandaag knal wordt is mijn ei dus zaterdag waarschijnlijk en zondag is dan telaat