NOD Februari 2023

Suuuper gek. Sinds vandaag duidelijk opnieuw mijn regels na een cyclus van 18 dagen ... gaat er dan wel een eisprong geweest zijn? Nieuwe poging dan maar ? 

Hey meiden,

Ik voeg me toe tot de februari forum.
Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Totale cyclus 36 dagen als ik tel vanaf de dag dat ik het vruchtje ben verloren op 23 december. Deze cyclus was zonder letrozole dus dan best netjes als ik nu op 36 dagen uit kom. Ik ben niet teleurgesteld dat ik ongesteld ben geworden. Qua timing zaten we met klussen niet goed deze ronde (ivm ik was een weekend weg rond eisprong) en ook wel fijn om even een menstruatie te hebben na mijn miskraam. Ik heb besloten om wel weer met medicatie te beginnen dus zondagavond zal ik weer beginnen met het slikken van letrozole. Op naar hopelijk een vruchtbare ronde in februari. Eisprong zal rond ons trouwdag en valentijnsdag zijn dus dat moet goed komen ???.
NOD zal dan op 27 februari uitkomen schat ik zo.
Fijn weekend allemaal ?

@ntje ik heb nog niet echt symptomen. Had net wel dat ik in de spiegel keek en zag dat mijn borsten er anders uitzagen? Maar weet niet of dat echt zo is, of dat ik dat graag wil? maar het was ineens dat ik dacht, hè zo ken ik ze niet? nog maar even afwachten. 
Ik wil wel gaan testen 1 februari als ik dan nog niet ongesteld ben. Ga niet eerder testen, om teleurstellingen te voorkomen. Ik hoop dat het deze keer wel raak is, zou wel eens leuk zijn een positieve test?

Alles even bijgelezen! 
@Noenoe. Domme vraag van mij misschien hoor, maar zes dagen dpo; wat zouden überhaupt de symptomen dan kunnen zijn? Is het niet wat vroeg voor symptomen? Of is dat wel echt al mogelijk? Ik dacht namelijk dat de zwangerschapssymptomen (misselijk, pijnlijke borsten etc.) pas konden komen vlak voor NOD? En in veel gevallen ook nog later? 

@Tessa Liz. Na de bevruchting wordt Hcg aangemaakt. Dit heeft invloed op het lichaam. Voor NOD natuurlijk nog wel in kleine hoeveelheden natuurlijk.  Maar dat verdubbelt zich heel snel. Je lichaam kan iets merken van dat hormoon zoals gevoelige borsten enzo.  

Hcg wordt pas aangemaakt na de innesteling, dat is nog een paar dagen na de bevruchting :) Dus vooral vanaf de innesteling zou je symptomen kunnen ervaren.

Ik ben ongeduldig geweest en vanochtend een test van cb gedaan en er staat gewoon zwanger! Kan het niet helemaal bevatten en durf ook nog nergens op te hopen maar vind het heel erg spannend allemaal!

Terug
Bovenaan