NOD Februari 2023

Hier nog steeds geen bloed, wel weer wat krampen, maar mijn temperatuur was vanmorgen nog hoger dan gisteren. Nu één of twee dagen overtijd. Is het mogelijk dat de luteale fase nu 2 of 3 dagen langer is dan normaal? Ik begreep dat die in principe altijd dezelfde lengte heeft. 

@Plupbluh ooo wat spannend weer, zo rot dat wachten. Ik duim voor je! Ik dacht ook dat de LF altijd (ongeveer) even lang was. Ik weet even niet meer of jij ovu testen deed, weet je zeker wanneer je eisprong was?
Alle dames die ongesteld zijn geworden, heel veel liefs en op naar de volgende ronde, hopelijk meer geluk ?

Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum.Ik zit op CD 20. mijn eisprong was 19 februari. De clearblue ovulatie test gaf zaterdag al een smiley aan, maar zondag heb ik de action ovulatie test gedaan en deze gaf echt een knalstreep. Nu heb ik sinds mn eisprong continu krampjes en steekjes in mn baarmoeder. ook vanuit mijn eierstokken voel ik af en toe iets. Normaal gezien heb ik alleen op de dag van mijn eisprong zulke steekjes. Ook rommelt mijn buik continu, hebben jullie dat ook? Mijn nod is volgens mn planner 5 maart. Maar vorige keer was mijn luteale fase maar 10 dagen, dus ik denk dat mijn NOD rond 1 maart ligt.  Ik heb ook voor het eerst deze ronde de fertilily cup gebruikt, dus ik ben benieuwd of dat gewerkt heeft! Liefs,Ashley

@JeanyAnon, ja, ik doe de ovulatietesten en houd mijn temperatuur bij. En die geven beide ovulatie op dezelfde dag. En ik heb ‘m gevoeld. Dus daar ben ik vrij van overtuigd ? De onzekerheid is inderdaad het vervelendst. 

@Gebruiker, welkom! Mijn buik rommelt in de periode tussen de eisprong en menstruatie ook altijd de hele tijd. Komt toch door de hormonen denk ik. 

Hi lieve mensen,
Ik ben een beetje veranderd in een stille meelezer. Door niet te reageren en het over 'mijzelf' te hebben kan ik het redelijke loslaten. Net de eisprong gehad en ook wat 'klus issues' maar we did it some way. Nieuwe NOD 6 maart.  Ik denk aan jullie! ❤️
Liefs!!

Ik ben ook wat stiller.  Maar we zijn allemaal wat stil merk ik. Zijn dit die inbetween weken na de menstrutie of wachtweken? Ik zit in mijn wachtperiode. Dus ja heb weinig te melden ook. Weinig hoop ook dus  wacht eigenlijk mijn menstruatie af. 
Hoop een vruchtbare ronde voor je Klavertjes! 
Ashley gefeliciteerd! Misschien kan je ook bij het zwanger forum gelijkgestemden vinden? 

https://photos.app.goo.gl/y73HfZzW2QvBd1dA6

Kunnen jullie de foto zien? Ik ben 10 dpo, 4 dagen voor nod en zie een heel licht streepje :)

Terug
Bovenaan