NOD Februari 2023

@ntje: gefeliciteerd!!! 

ik heb vanmorgen getest en die bleef negatief. Heb ook een beetje menstruatie kramp dus verwacht ongesteld te gaan worden. Ben gelijk alle hoop kwijt.

Gefeliciteerd Ntje wat goed!
Hier ook nog 0 symptomen NoeNoe. Enige wat ik heb is veel pijn en steken in mijn buik. Maar geen menstruatie pijn. Ik neig een beetje naar een ontsteking of irritatie van iets misschien darmen? Lijkt elke dag een beetje erger te worden en had dit al een beetje voor mijn ovulatie. Dus misschien daar maar eerst een dokter voor opzoeken.?

Hej  Ntje wat goed! Wanneer is je NOD ook alweer? Even terugzoeken.  En ik bedoelde natuurlijk ook innesteling.  Waar het hart vol van is toch.. bevruchting lol.

Klavertjes jouw NOD is ook om de hoek! Maar als je die steken al had voor de ovulatie is dat wel jammer. Misschien beter even laten checken inderdaad. Zeker als het al zolang duurt. 

Ja die steken zijn ook erg overheersend. Nu weer boven de navel en merk ook wat druk op de borst. Dus sta verder ook niet 'open' voor andere klachten merk ik. Wat opzich wel een keer fijn is. Ongeacht wat er deze week gebeurd denk ik maar even een afspraak bij de dokter maken.
Hoe gaat dat eigenlijk als je bij een uitblijvende zwangerschap naar de dokter gaat voor een verwijzing? Doen ze daar al testen en onderzoeken of vind dat echt past bij de gynaecoloog plaats? Ik heb niet zo een goede connectie met mijn dokter.. dus daar zie ik het meest tegenop.?

@ntje wat leuk, gefeliciteerd! Je maakt het voor mij wel moeilijk om nog een paar dagen te wachten?

@klavertjes ik weet niet of dat overal gelijk is, maar volgensmij kan een huisarts wel een aantal testen doen. Volgensmij staat hier op het forum een artikel met wat ongeveer de stappen zijn. Kun je vinden onder 'zwanger worden' en dan 'zwanger worden lukt niet'. Ik weet niet of je daar zelf ook iets in aan kan geven, dat je liever direct doorverwezen wordt naar een gynaecoloog. Kan zijn dat ivm kosten en wachttijden eerst een huisarts ernaar wil kijken en wil proberen om te helpen. 

Gefeliciteerd Ntje!! Wat spannend☺️

ik wacht mn NOD dagen af.. het is weer spannend. Het afleiden lukt me nog aardig, jullie damss?

Terug
Bovenaan