NOD Februari 2023

Welkom Jeany! 

net zoals jou klavertjes wil ik niet testen voor NOD. Maar gister avond druppel bruin bloed. Denk dan toch meteen dat t gewoon doorzet in menstruatie. Moet 4 Februari echt ongesteld worden. Ik denk dat ik niet te veel hoop moet hebben. 
hoe zit de rest nu op wacht bankje?

Goedemorgen meiden! 

Ik had net zelf een topic aangemaakt want kon nog geen vinden voor NOD in Februari. Niet goed gezocht dus. 
Hier zijn we bezig voor kindje nr 3. We zijn gezegend met 2 kinderen. We hebben 1 kindje waarbij we vanaf 3maand ziekenhuis in en uit gaan. Nu hebben we groenlicht gekregen van het Sophiakinderziekenhuis, om voor een 3e kindje te gaan. We wilden zeker weten dat er geen genetische afwijkingen zouden zijn zoals bij ons 2e kindje. 

Ik voel me degelijk zwanger, mijn man zegt ook: ik heb er geen test voor nodig... Zaterdag is mijn NOD en ga Zondag een test doen als ik niet ga menstrueren. 

Ik hoop samen met jullie mee af te wachten! Maar man wat blijft dat wachten vervelend haha.

D-m-ama hier ook bloed. Eerst 1 druppel helder rood en toen in de avond ook wat bruinig zoals altijd. 
Merk dat mijn buik klachten en steken wel minder worden. Neig er toch naar om een dokter te gaan bellen. Merk dat ik mentaal gewoon uitgeput ben van 2 weken lang deze klachten...?

Goeiemorgen meiden, ik heb vanmorgen getest en die was helaas negatief. Baal er behoorlijk van, hoopte na 7 maanden toch een keer op een positieve test. Maarja, het is niet anders. Ik ben nog niet ongesteld, hopen dat dat snel doorzet. Dan kunnen we weer door?

D-m-ama hier ook bloed. Eerst 1 druppel helder rood en toen in de avond ook wat bruinig zoals altijd. 
Merk dat mijn buik klachten en steken wel minder worden. Neig er toch naar om een dokter te gaan bellen. Merk dat ik mentaal gewoon uitgeput ben van 2 weken lang deze klachten...?
Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat!

He meiden, Klavertjes en Stabij, wat balen zeg.. Rot. Hopelijk kunnen jullie snel door naar de volgende ronde. Hopelijk geeft een afspraak bij de dokter wat meer duidelijkheid over de steken Klavertjes.
Jeany, welkom! En het obsessieve stresskippen gedrag in de wachtweken (en bij mij ook daarvoor rondom eisprong al) heeeel herkenbaar.
Mariell, spannend dat klinkt al veelbelovend

@Klavertje en Stabij, naar... had jullie wat anders gegund. Maar ik gun iedereen hier een positieve test, net als dat ik het mezelf ook gun ;)
We hebben de keuze voor (nog) een kindje gemaakt en dan wil je ook gewoon dat het NU gebeurd. Helaas werkt het niet zo natuurlijk.
Hier inmiddels de menstruatie achter de rug en mijn app zegt dat ik morgen mijn eisprong heb. Ik denk eigenlijk dat ik hem twee dagen geleden al gehad heb! Veel afscheiding en steekjes. Het maakt niet heel veel uit.. We klussen gewoon lekker door. 
Ik heb trouwens gelezen dat het het beste is dat je om de dag vrijt. Klopt dat? Wij doen het geregeld dag op dag.. Moeten we er wat een rem op zetten en om de dag aanhouden?
Daarbij ben ik deze week mega moe, echt heel intens. Slaap ook zo'n 9.5uur per nacht en dan nog moe. Heb al een aantal keren gedacht; zou ik misschien al zwanger zijn? Maar dat kan bijna niet want heb zo'n twee weken terug toch echt een menstruatie gehad. 

Hier ook mega moe. Maar ben ook net ziek geweest. Seizoen werkt niet mee. En ik vrees dat mijn menstruatie aanstaande is. Gisteren een sliertje bloed en nu wat rozig slijm (sorry voor het visueel lol). Kloteeee.

Terug
Bovenaan