NOD Februari 2023

Ik heb zo lang mogelijk gewacht met testen want ik wild eigenlijk gewoon m'n menstruatie afwachten... omdat ik al bijna een week menstruatie pijn heb... 
maaaaar! Vanmorgen 3 hele mooie positieve testen in handen! CB geeft aan 1-2 weken zwanger!

[quote quote=10603309]Ik heb zo lang mogelijk gewacht met testen want ik wild eigenlijk gewoon m’n menstruatie afwachten… omdat ik al bijna een week menstruatie pijn heb… maaaaar! Vanmorgen 3 hele mooie positieve testen in handen! CB geeft aan 1-2 weken zwanger![/quote]
Oh hoe leuk, proficiat!! Menstruatiekrampen kunnen ook een teken van innesteling zijn (was bij mij ook zo). Heel fijn dat het bij jou dus positief is uitgedraaid. ?

[quote quote=10603309]Ik heb zo lang mogelijk gewacht met testen want ik wild eigenlijk gewoon m’n menstruatie afwachten… omdat ik al bijna een week menstruatie pijn heb… maaaaar! Vanmorgen 3 hele mooie positieve testen in handen! CB geeft aan 1-2 weken zwanger![/quote]
Whoohooo! gefeliciteerd! Wat goed al een hoop positieve testen hierzo :) 

[quote quote=10603304]Hehe Jeany :p Gisteren is mijn menstruatie gestart. Heel raar, ik had mijn NOD op 20/02 geschat omdat ik 10/01 een miskraam had en verwachtte dat het toch 6 weken ging duren voor ik weer een cyclus had. Maar nu dus plots na 3 weken een nieuwe cyclus ??‍♀️ echt gek. Ik ben heel benieuwd of mijn volgende cyclus een beetje normaal gaat zijn, dan verwacht ik dus begin maart opnieuw mijn menstruatie. Gisteren bleek bij een controle echo dat er beetje weefsel was achter gebleven, ik had al een vermoeden. Maar de dokter denkt dat het weefsel mee zal komen met een nieuwe menstruatie (die dus kort daarna gestart is). Ik laat volgende week een nieuwe echo doen als het dan nog niet weg is, sla ik deze cyclus over. Ik wil medicatie of curettage vermijden en dus liefst afwachten tot het vanzelf weg gaat. Maar ik ga ook niet proberen zwanger worden zolang er nog weefsel zit, ik vermoed dat de kans op een nieuwe miskraam dan groot is. Ik denk dat de komende maand voor mij een eeuwigheid gaat duren. Hopelijk heb ik volgende week een goede echo en kunnen we het deze maand toch weer proberen.[/quote]
Wel fin dat je cyclus zo snel weer opstart. Hopelijk komt het weefsel er dan deze maand ook meteen uit. Zou er idd ook een beetje huiverig voor zijn om dan weer zwanger proberen te raken. Maar het klinkt wel alsof je lichaam er weer voor klaar aam het maken is, dat is positief. 

Wauw, gefeliciteerd voor de dames met een positieve test! Super fijn!
@Anirbas inderdaad fijn dat je weer een cyclus hebt en dus een nieuwe kans, hopelijk kan je met goede moed verder!

Hier zit ik nu op 11dpo, zondag mijn NOD. Echter heb ik alweer veel last van lage rugpijn e.d. wat altijd gebeurt een paar dagen voor mijn menstruatie. Ik heb de hoop dus eigenlijk alweer aardig opgegeven, lastig hoor want ik lees ook wel eens dat meiden door de symptomen denken dat ze gewoon ongesteld gaan worden maar toch zwanger zijn. Maar ik durf er niet op te hopen.

Hoi hoi!
Ik sluit me graag aan. Wij hebben 2 kinderen (6 en 3 jaar) en gaan er nu nog 1 keertje voor. Morgen gaat mijn spiraaltje eruit en 27 februari is mijn nod.

Gefeliciteerd met de positieve testen, toch fijn wat positief nieuws! ?
Evol ik ga duimen voor je! Hoe gaat het bij jou NoeNoe?
Ik zou dus echt vandaag ongesteld moeten worden als ik 14 dagen reken vanaf mijn positieve test. Is die periode ook wel eens langer? Hier nu voor de 3e dag beetje bruin verlies. Maar merk dat ik weinig klachten heb. Die helse steken en krampen van de hele week zijn godzijdank over. Afentoe nog een kleintje. En wat gevoelige borsten maar minimaal normaal is dit voor menstruatie erger. Ik verwacht eigenlijk dat hij vanavond door komt.
Zou nog reageren over de vraag over de dokter. Ik wil dit na mijn menstruatie doen en zie er erg tegen op. Dus nog wel aan het uitstellen maar afgesproken dat we volgende week een afspraak gaan maken voor de vrijdag. Dan zit er een vervanger en daar kan ik wat beter mee omgaan dan mijn eigen dokter..? Mijn vriend wil dan gelijk mee dat vind ik ook wel zo prettig.. die laat zich niet naar huis lullen met kijk het maar even aan.

Waaa Ninaros, gefeliciteerd!!?
En wat goed dat je actie onderneemt Klavertjes, hopelijk zet je menstruatie niet door en hoeft het voorlopig helemaal niet!
Welkom, LesjePesje!

Terug
Bovenaan