Nod februari

Blondiie: Inderdaad spannend! Wanneer ga je langs de dokter? Wel een regelmatige cyclus?
Mandareintje: Snap ik echt goed en je mag toch ook best jaloers zijn. Is heel logisch. Welke ronde is het nu voor jullie? 
Ik heb dat trouwens nog nooit gehoord wat betreft orgasme en innesteling. Lijkt mij ook een beetje onwaarschijnlijk hoor! 

Ik mag me hier nu echt aanmelden. Vandaag naar 7 dagen over tijd toch echt ongesteld geworden. Wij beginnen nu aan ronde 2 en verwachten onze NOD op de 17de.

[quote quote=10156913]Balen @elenaw! Na al die onzekerheid… Op naar de volgende ronde dan maar[/quote]Ja op naar ronde 2.
Wel raar naar 18 jaar de pil te hebben geslikt (stop van 6 maanden gehad) nu voor het eerst zonder gewoon ongesteld te zijn. Alles werkt nog ? ondanks de artsen iets anders hebben verteld. 

Elena W. Als je pas in december gestopt ben met de pil, was je dus ook nog helemaal niet overtijd. Iedereen heeft een andere cyclus. Het kan maanden duren voor je cyclus helemaal goed is. Je volgende cyclus kan zomaar weer langer of korter duren.

[quote quote=10156937]Elena W. Als je pas in december gestopt ben met de pil, was je dus ook nog helemaal niet overtijd. Iedereen heeft een andere cyclus. Het kan maanden duren voor je cyclus helemaal goed is. Je volgende cyclus kan zomaar weer langer of korter duren.[/quote]
Ik had vorige week maandag ongesteld moeten zijn, dus over tijd. Op 25 december had ik een hele duidelijke positieve ovulatietest. Verder had ik ook 2 positieve zwangerschapstesten. Maar ben in elk geval blij dat de onzekerheid nu over is en gaan verder met ronde 2.

elenaw fijn dat je nu wel weet waar je weer staat! Zoals je zelf al zij op naar ronde 2!
Blondile oh wel fijn dat het regelmatig is! GelukkigGelukkig relatief snel aan de beurt bij de gyn!
Wij gaan vanaf morgen weer proberen 3weken om omde dag te gaan klussen. Vind het lastig om na deze wisselende cyclussen (dec 32 en jan 24) mijn NOD te bepalen maar als ik uitga van voor mijn miskraam was het altijd netjes 28 dagen is mjjn NOD 15 feb.

Terug
Bovenaan