Nod februari

Na even meelezen toch ook maar meeschrijven. Bijna een jaar geleden gestopt met de pil, even ontpillen en nu 2 rondes serieus aan de slag. Op mijn cyclus is geen pijl te trekken, dus met een lading ovulatietesten vol goede moed de komende maand in :) Voor zover het te voorspellen is geeft mijn app als NOD 21 februari...

Ik meld me ook hier! NOD verwacht op 12 Februari. Het word voor ons de eerste ronde, als het gegund is. Heb namelijk 3 jaar geleden te horen gekregen dat ik pcos heb. Nu heb ik inmiddels al bijna een jaar een regelmatige cyclus en geen enkele symptomen meer. Eind deze week begin ik dus met ovulatietesten om te kijken of ik weer een eisprong krijg. Als dat het geval is dan gaan we ervoor! 
Ik verwacht 29-30 januari mijn eisprong te hebben. Zou ik dan de 27e beginnen met de ovulatietesten of toch al eerder?

Hoi dames,
Vanochtend was ik een beetje geschrokken... op het werk kreeg ik een beetje menstruatie achtige pijn en dacht hmm ga toch even naar de wc, daar zag ik bij het afvegen wat helder rood bloed maar voornamelijk oud bloed. De rest van de dag geen bloedverlies meer gehad. Ik wilde er allemaal niet teveel mee bezig zijn maar ik ga nu toch zitten rekenen in mn hoofd :p 
Mijn menstruatie begon op 7 januari
Op 16 januari had ik wat rozige afscheiding (eisprong?)
En dan nu vandaag klein beetje bloedverlies en beetje buikpijn. 2 februari zou mijn nod zijn. Ik dacht vandaag even dat mn menstruatie dus ging beginnen want zo voelt het maar dan zou ik op een cyclus van 16 dagen zitten haha. Normaal is mijn cyclus 27.
Ik weet dat ik moet wachten en dat ga ik ook netjes doen maar dacht misschien een bekend verhaal voor iemand?!
Liefs

@Taartjuuuuh .. nooit eerder gehad maar hoop dat het zo is! Al zet ik mijn gedachten op "ik ga ongesteld worden" om mezelf een beetje te beschermen, maar hopen mag he :)

Mijn NOD gaat verschuiven. Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar het is er nog steeds niet. Ik denk dat het door de bevalling nog onregelmatig is. Hopen dat het snel door gaat zetten, want alles wijst er al op dat ik ongesteld ga worden. We gaan straks toch maar beginnen met ovulatietesten.
@Toetieee, ben benieuwd wat het bij jou is

Hallo,
Ik schrijf voor de aller eerste keer mee in dit forum.
Ik weet niet of ik mee ga naar Februari. Mijn NOD is de 26e deze maand dus ik zit eigenlijk nu heel ongeduldig te wachten! Ik voel weinig. Mijn temperatuur springt van 36.8 naar 36.5 en 36.7 op dezelfde dag waar het de afgelopen dagen altijd wel gelijk op 36,7 bleef aan het begin van mijn cyclus is dat 35.9 graden.
hij is nog steeds hoger maar toch! Omdat ik zo weinig voel op wat steken vandaag in mijn onderbuik na, ga ik er al een beetje van uit omdat mijn temperatuur begint te schommelen dat ik wij in Februari opnieuw mogen proberen.
succes allemaal!

Terug
Bovenaan