Nod februari

Framboos: wat gek.. weet je zeker dat je niet zwanger bent? Heb wel vaker gehoord van lange lichte bloedingen tijdens prille zwangerschappen. 
Citrus: thanx! Geeft zeker hoop!
Krekeltje: ik probeer wel wat minder te drinken, vooral ik de weken na de eisprong. Al pak ik dan soms nog een enkel wijntje bij het eten hoor. In de eerste 2 weken drink ik wel wat maar nooit heel veel eigenlijk. 
Vraagje in hetzelfde genre: ik heb ooit ergens gelezen dat het hebben van een orgasme de innesteling kan laten mislukken. T schijnt ook dat seks wordt afgeraden bij IVF procedures na de terugplaatsing? Ik durf in ieder geval geen orgasmes meer te krijgen vanaf een paar dagen na eisprong, hihi. Vast overdreven maar wil niks verprutsen. Doen jullie dit ook? 

We hebben de knoop doorgehakt en besloten weer te gaan beginnen na de vroeggeboorte van onze zoons! We hebben geen haast. Als het goed is, dan word ik morgen ongesteld. Dan zou ik weer een regelmatige cyclus hebben van 24 dagen. Daarom gaan we ook geen ovulatietesten enzo gebruiken. Gewoon pret in bed en dan zien we het wel. De vorige keer was ik in ronde twee zwanger. Nu zien we het wel. Mijn NOD is 14 februari.

Mandareintje: Gisterenmiddag test gedaan omdat ik het ook wel eens gelezen/gehoord had. Geen 2e streepje te zien.. vandaag nog steeds ongesteld.. zo vervelend. Nu ben ik ook bang dat deze cyclus niks meer waard is, in de zin van; kan ik deze cyclus wel een eisprong hebben? 

Op jouw vraag kan ik geen antwoord geven, nooit van gehoord dat het kwaad kan. 

He dames,
Zo herkenbaar die jaloezie, twijfel, alles voelen aan je lijf en de onzekerheid...
Volgens de app zou ik afgelopen vrijdag mn ei gehad hebben, maar mn lijf suggereerde eerder donderdag (woensdag veel slijm + krampjes links en donderdag slijm en alleen sochtends kramp en later niets meer) qua klussen ging het goed deze week dus dat geeft hoop!
Nu sinds vrijdag een rommelige buik met wat last van mn darmen en nu migraine... ben nu echt bang dat dit het allemaal negatief beïnvloed... zo onzeker word ik hier van zeg!
Nu maar afwachten tot mn nod op 2-1

Naar mijn weten kan je nog bijna alles doen na je eisprong. Mocht de bevruchting zijn gelukt blijft dat onder bijna alle omstandigheden zitten

Lcmbertens: echt hè, hier ook jaloezie. Zijn dit weekend op kraamvisite bij mn schoonbroer die ver weg woont, samen met mn andere schoonbroer en schoonzus en kun kersverse kindje. Dus er werden flink foto's gemaakt van de 2 nieuwe mama's en papa's samen. Nee ik voelde me niet klote hoor, helemaaaaal niet. Ahum. Ja ik gun het ze, ben heel blij voor ze, maar ben ook jaloers en had er bij willen staan met een zwangere buik. Bevalt dit weekend ook een van mn beste vriendinnen. Allemaal heel leuk, maar confronterend weekendje zo! 

Hi! 
Ik schrijf mee..  6 feb mijn NOD, Ronde 14! 
December 2017 gestopt met anticonceptie zo van 'we zien wel wat er gebeurd'. Nu wel een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog om mij en mn vriend even te checken! Mijn zus is onlangs (na 3,5 jaar) zwanger geraakt dmv ivf, dus ik wil niet te lang afwachten en laat me daarom even checken. 
Spannend allemaal! Rustig afwachten.. 

Ik meld mij ook. We gaan nu ronde 4 in. Als mijn cyclus net als afgelopen keer 29 dagen is dan heb ik 3 februari eisprong en 17 februari NOD. Spannend weer, hopen op een goede ronde!

Terug
Bovenaan