Nod februari

Ananass: dankje voor je lieve berichtje! Ja het was gewoon even klote weer. Is elke keer. Mijn LF is 12 dagen, dus dat het bij jou met 10 dagen lukt geeft wel hoop! Ik ben wellicht een tikje ongeduldig, dit wordt nu ronde 7. Donderdag gyn, omdat ze met mijn genetische issue in ieder geval zeker willen zijn dat er niet nog iets anders speelt. Hopelijk denkt de gyn er ook zo over.
Krekeltje: ja ik neem sinds 1,5 cyclus tarwekiem. Mijn LF wordt niet langer maar menstruatie wel lichter. Te licht, misschien wel. Ben nu na 3 dagen klaar (was 4) en de heftigheid is ook afgenomen. Zou dat door de tarwekiem komen?

Hoi allemaal, 
Sinds dag 25 van mijn cyclus ben ik ongesteld geworden. Net iets te vroeg omdat ik normaal op dag 26-28 zit. 
Nu ben ik al 10 dagen ongesteld en snap er niks meer van. Niet superveel bloedverlies 2 a 3 kleine tampons op de dag. Iemand hier ervaring mee? Ik ben nogal radeloos op dit moment. Ben wel van plan om een afspraak te maken bij de huisarts aanstaande maandag. En hoop dan op een doorverwijzing naar de gyn. 

Liefs, 

Framboos 

mandarijntje ik had laatst een LF van maar liefst 9! En die maand zwanger:)  geeft je misschien ook wat  hoop, ik zou erg blij zijn met 10,11 of 12. Ananasss weet nog wel hoe ook ik er zo onzeker over was hihi. 

Hopefully: Goed dat je gaat hoor. Ik ben na 5 rondes al even langs de huisarts geweest. Korte afspraak waar ze keek of en cystes te zien waren. Gelukkig niet. Ik blijf wel onzeker en denken dat er misschien iets mis is. Ik heb nu begin deze week een afspraak bij de gyn voor een inwendige echo. Je leest overal dat je een jaar moet wachten. Hier ben ik zelf gewoon te ongeduldig voor.
Mandareintje: Ik slik het nu sinds 2 rondes. Ik slik het wel alleen vanaf mijn eisprong tot mijn menstruatie. Eerste keer was mijn mensturatie juist langer en heftige nu bij de tweede keer juist wat minder. Kan daar niet iets zinnigs over zeggen. 
Mij nod is trouwens 8 Feb. Ik verwacht ergens komende week mijn ei te hebben. Ik ben ook weer met action ovu testen begonnen. 
Hoe doen jullie het trouwens met alcohol drinken? Ik drinken nog wel regelmatig op vrij-zat 3 wijntjes per avond. 

Hoi dames,
Ik moet even van mij afschrijven hoor... Ik merk dat ik het allemaal weer erg spannend vind!! Mijn man en ik hebben seks wanneer we zin hebben maar wel in de hoop natuurlijk dat het raak mag zijn. Wij willen al een tijdje graag een derde kindje maar vanwege medische redenen moesten wij dit uitstellen, we zitten nu in onze eerste ronde.
Vorige week kwamen mijn zwager en schoonzus vertellen dat zij hun derde kindje verwachten! Oh my lord wat was ik stiekem jaloers, erg he!! Mijn schoonzus en ik waren bij de vorige 2 allebei tegelijkertijd zwanger en ben bang dat mensen nu zoiets gaan hebben van "doen jullie het erom ofzo". Gekke gedachtes i know! Mijn gevoelens gaan echt alle kanten op, hebben jullie dat ook?! En dan bedoel ik van jaloers naar onzeker, blij, kalm, nerveus etc. Word soms gek van mijzelf?
Liefs Toetieee

Ik gok aan de hand van mijn slijm dat mijn sprong rond de 17e was. 16e geklust dus ik hoop op superzaadjes... Gisteren beide te moe, nu heb ik ook een fikse verkoudheid te pakken dus dan denk je daar ook niet meer aan. 16e waren het net de niagrawatervallen en nu net de sahara... Maar heerlijk om mijn lijf weer opnieuw te kennen. Vanmorgen een groot abcanse van mn epilepsie dus dat betekend ook weer een piek of dip in mijn hormonen. Dip, gok ik in dit geval.

Hooi dames!
Mijn NOD staat op 2 feb. :)
Ik ben heel benieuwd, heb last van lichte krampen en afscheiding. 
We hebben een ongelukje gehad met het condoom maar zijn er uitgekomen dat er een 2e mag komen:) 

Terug
Bovenaan