Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Naliefa, je kunt het best 1x per dag je temperatuur meten en dan elke dag op hetzelfde tijdstip.
@Toetieee, ik heb zo veel (PMS) klachten dat ik eigenlijk zeker weet dat ik ongesteld moet worden. Bij mijn zwangerschap had ik juist geen PMS klachten, waardoor ik wist dat ik zwanger was. Afwachten maar...
Ik lees al een tijdje mee, maar nu we echt zijn gestart met onze kinderwens schrijf ik ook graag mee
Dit was onze 1e ronde en het lijkt erop dat ik ongesteld ben geworden. Eisprong was 15 Jan en sinds gisteravond helderrood bloed (?).
Heb deze ronde de ovulatietesten van de Action gebruikt en kreeg helaas geen gelijke strepen. Meer mensen hier ervaring mee? En welke ovulatietesten gebruiken jullie?
@Toetieee, lijkt een beetje op jouw verhaal. Heb je ook menstruatieachtige krampen? Die onzekerheid is gewoon om gek van te worden haha. Voor alle zekerheid ga ik er ook vanuit dat dit een menstruatie is ipv innesteling.
@BenB, ja ik weet het. Heb ook geen idee waarom ik gister 3x gedaan heb. Ik hou het vandaag maar bij 1x vanochtend was hij weer 36.7 hopen dat hij deze komende dagen zo blijft en anders ga mee naar Februari!
Bedankt voor je reactie
@slagroomsoesje ik heb constant het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Ik heb dat ook bij mijn andere 2 zwangerschappen gehad dus zit mezelf helemaal gek te maken haha. Ik probeer echt kalm te blijven en te denken "meid je wordt gewoon ongesteld volgende week" maar ergens diep van binnen is er toch die hoop!! Mijn man roept dat ik zwanger ben maar misschien omdat hij het graag wil. Wat kunnen wij onszelf toch gek maken he?
O maar dat heb ik nu ook. Heel relaxte maand gehad eigg dat ik vandaag pas bedenk dat het zo 2 februari is. Merk ook nog helemaal niets. Wel weer pindaknabbels met jam gegeten maar dat link ik nu ook aan dat ik ongesteld moet worden. Ben deze maand heel nuchter. Als dan had ik een innestellingsbloeding moeten hebben. Tuurlijk hoop ik dat ik zwanger raak binnenkort maar ga er gewoon van uit dat ik rond 2 februari mn nod heb en dan kunnen we daarna gewoon weer opnieuw proberen.
Weetje wat eigenlijk erg is? Het libido van vriendlief is niet heel hoog. Nu heb ik m vorige week extra gepusht omdat het dè week was. Dit weekend voor hem druk weekend gehad en nu gebeurd er in de slaapkamer ook helemaal niets. Neem t m niet kwalijk maar merk wel dat mijn maandritme nu wel vooral gericht is op zwanger worden terwijl het vroeger veel spontaner gebeurde. Gelukkig merkt vriendlief daar zelf weinig van...
Heel herkenbaar! Vorige maand had op een vergelijkbare timing ook een kleine bloeding en manlief vond dat ik zwanger was (blijkbaar ben ik onuitstaanbaar ?)
Nu nog niets, alleen wat meer afscheiding maar of dat ook wat zegt... verder wel redelijk rustig (ook in mn hoofd)
Hier ook mn man een beetje gepushed in de week van mn ei ook al was hij moe (voel me er bijna schuldig over)... maar he, we moeten er wat voor over hebben toch?!
Nu nog een dikke week wachten op 1-2 en hopen dat ik rustig kan blijven