Nod februari

Hi allemaal! 
Ik mag ook mee naar februari. Morgen zou mijn NOD zijn, maar vandaag ongesteld geworden..
Op naar ronde 4. Ik weet soms niet hoe anderen dit doen, ik maak mezelf al anderhalve week helemaal gek met alle kleine dingen die ik voel in m’n buik. Ik durf zelfs niet te sporten (ik doe aan boksen) omdat ik zo bang ben dat er iets mis zou kunnen gaan.. weet dat de kans niet zo groot is, maar toch.
Welke app gebruiken jullie? Mijn cyclus is nu 34, 29, 31. Ik vraag me af of ovulatietesten een beter idee geven dan een app.
Ik duim voor jullie ook voor een vruchtbare maand!

Gisterenavond een hele avond krampen, net of ik ongesteld moest worden. Het was ruim een week te vroeg. Ook is het nu weer over, zou het dan toch een innesteling zijn...... 

@Puck Anna, dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. In de maand dat het raak was, merkte ik het doordat ik onverklaarbaar moe was. Normaal gesproken heb ik last van PMS en die maand niet. Ik lees hier altijd van alles over klachten. Die kreeg ik pas met 6 weken zwangerschap. Sporten mag gewoon. Ik snap dat het spannend is, maar als je al zwanger bent, dan ligt het veilig achter je schaambeen.
@Taartjuuuuhh, spannend hoor! Duimen maar! 

Hoi allemaal! Ik schrijf ook graag mee. Ik ben eind oktober gestopt met de pil na zo'n 14 jaar omdat ik veel last had van de bijwerkingen. Ik wilde graag testen of het beter zou gaan zonder pil. Ik kan wel stellen dat ik me veel beter voel. Ik had heel erg last van stemmingswisselingen en depressieve gevoelens rondom mijn menstruatie en die zijn verdwenen. Ik werd na 30 dagen weer ongesteld! Vorige maand had ik een cyclus van 34 dagen. Hierdoor dacht ik heel even dat ik zwanger was, terwijl dit niet de bedoeling was en we ook bewust de dagen rond de ovulatie hadden vermeden. Na twee negatieve testen merkten we dat we het allebei stiekem wel een beetje jammer vonden. We waren eigenlijk helemaal nog niet bezig met kinderen maar sindsdien houdt het ons wel bezig dus we hebben besloten dat er een kindje mag en kan komen :) Mijn ovulatie zou ergens in deze week moeten zijn als ik uitga van een cyclus van 30-34 dagen. Dit kan begin deze week geweest zijn, maar hij kan ook nog komen. Het kan ook nog wat langer duren natuurlijk. Stiekem ben ik er meer mee bezig dan ik had verwacht. Ik zit veel op dit forum te lezen en stiekem is dat ook een beetje uit onzekerheid. Ik heb namelijk ook overgewicht en ik strijd daar al lange tijd mee. Op dit moment sport ik even niet omdat ik wat klachten heb. Hiervoor ben ik onder behandeling. Het gaat eigenlijk sinds mijn 16de omhoog en weer naar beneden. Volgens mijn arts kan dit komen doordat ik op jonge leeftijd anti depressiva heb geslikt. Hier is het ook allemaal mee begonnen. Dit slik ik overigens al jaren niet meer, maar het kan zijn dat het mijn lichaam in de war heeft geschopt. Op mijn overgewicht na ben ik verder wel gewoon gezond (ga ik vanuit na alle onderzoeken). Ik rook en drink niet, slik vitamines en ben bloeddonor (haha, daarvoor moet je ook gezond zijn toch!) Zijn er hier mensen die ook zwanger proberen te worden met overgewicht? Of zwanger zijn (geweest) met overgewicht? Rond 6 februari zou mijn NOD zijn. 

Klinkt heel raar, maar wat kan je soms ook blij zijn om ongesteld te worden....
ookal is het dubbel en moeten we weer opnieuw hopen volgende maand, op cd37 toch de menstruatie gekomen. Zwangerschap test was negatief van de week en ongesteldheid bleef uit. Dat was erg zenuwslopend.
mijn NOD zal rond 26 feb liggen.
twijfel alleen om volgende maand ovulatietesten te gaan gebruiken. Wat zeggen jullie?
Tips welk merk?

Ik ben ook benieuwd welke ovulatie testen jullie gebruiken. Tot nu toe heb ik elke keer de ovulatie gevoeld (3x). Toch zou ik voor de zekerheid ook willen testen of dit echt klopt. Zou ze rond volgend weekend nodig hebben. 
Vorige cyclus werd ik trouwens ook gek van de spanning. Nu voel ik me weer rustig.. hopelijk rond de ovulatie tot NOD niet weer zoveel spanning.. al heb ik al een tijd ook een sterk gevoel dat het februari raak zou zijn. Dus hoe graag ik het in januari ook wou, dacht ik dat het niet gelukt was. Dus we zullen zien of het deze ronde inderdaad raak is!

Ik heb de ovulatietesten van 2 be sure via bol.com gekocht, 24 stuks voor €12.
Na 5 dagen had ik mijn ovulatie, ik da u 't hem altijd te voelen maar dat was dus niet zo, dat was 2 dagen later.

@Zeeuws-meisje, ik heb overgewicht. Het was bij mijn eerste zwangerschap al de tweede keer raak. Overgewicht is natuurlijk niet goed, maar het hoeft geen belemmering te zijn. Ben benieuwd of het nu langer dat duren.

Terug
Bovenaan