[quote quote=10158092] Weetje wat eigenlijk erg is? Het libido van vriendlief is niet heel hoog. Nu heb ik m vorige week extra gepusht omdat het dè week was. Dit weekend voor hem druk weekend gehad en nu gebeurd er in de slaapkamer ook helemaal niets. Neem t m niet kwalijk maar merk wel dat mijn maandritme nu wel vooral gericht is op zwanger worden terwijl het vroeger veel spontaner gebeurde. Gelukkig merkt vriendlief daar zelf weinig van…[/quote]
Haha, hier hetzelfde probleem. Mannetje slaapt best wel slecht, dus is vaak moe. Maar in de vruchtbare dagen/weken gooi ik m’n charmes extra in de strijd.
Ik gebruik trouwens de sensitest ovulatietesten dipsticks. Voor ons eerste kindje hebben die hun werk goed gedaan en was het snel raak. Vorige cyclus echter m’n ovulatie niet goed kunnen vinden. Misschien door een minder geschikte test tijd (rond 19:00). Deze ronde ga ik rond 15:00 testen. Wel onhandig qua werk, maar dat deed ik twee jaar geleden ook en toen werkten ze prima.
Mijn cyclus is aan de lange kant en niet heel erg regelmatig, maar ik ga volgende week beginnen met testen. Dan zit ik op dag 14 van m’n cyclus.
Succes allemaal!