Nod februari

Jeetje Taartjuhh, dat lijkt mij ook wel een lastige situatie! Sta je er achter wat de psychiator je aanraadt? 
@Knuffel, over die maansteen heb ik wel vaker wat gelezen. Ik deel je mening ;-) 

@kimsterr ik sta er heel goed achter, hij heeft me uitgelegd dat stress en slecht slapen echt niet goed zijn tijdens een zwangerschap. Wel zie ik er ook een beetje tegen op om zwanger te zijn omdat ik heel veel last heb van controle en plan dwang, een zwangerschap is natuurlijk totaal niet te plannen. Ook de bevalling niet, heb voor mezelf al besloten dat ik graag een keizersnede wil omdat ik het dan goed kan plannen en ik daar juist rustig van wordt. 

Hoi Allemaal,
Wat een spannende tijd, je wilt de tijd wel vooruit duwen! Ik ben afgelopen augustus bevallen, en we zijn nu bezig voor de 2de, nu ronde 3 met de clomid/duphaston behandeling. Ik heb PCOS en onze vorige zwangerschap was met 5 rondes clomid raak. Nu word ik daar zo onzeker van. Ik had vorige maand namelijk echt het gevoel dat het gelukt was. Het is wellicht wat vroeg om nu al onzeker te zijn gezien mn kindje nog maar 5 maanden oud is, maar ik wil het zo graag. Heeft iemand toevallig ook ervaring met Clomid behandelingen voor de 2de zwangerschap?
Veel succes allemaal en hopen op een vruchtbare maand!

Hi allemaal, ook ik mag weer aanschuiven. Vandaag was mijn NOD, maar helaas, door naar ronde 7 voor ons 1e kindje. Gelukkig heb ik een eningszins regelmatige cyclus van zo'n 26 dagen, dus ik verwacht rond 12-02 mijn NOD.
Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ze heeft me doorgestuurd naar de gyn ivm te korte luteale fase en afwijkend temperatuurpatroon. Ik heb een genetische fout (translocatie) en daardoor dus 50% kans op een miskraam, maarja bij mij komt het nog niet eens zo ver omdat mijn temperatuur kort na ovulatie steeds weer omlaag duikt. Zou iets met mn progesteron kunnen zijn, dus ze willen dat allemaal even checken zodat eventuele andere problemen in ieder geval uit de weg geruimd kunnen worden, aangezien ik dus al verminderde kansen heb. Pfffff zou het oooooit lukken? Gelukkig donderdag (24e) al naar de gyn, ben ontzettend benieuwd!

Hallo meiden! ik mag me (helaas) ook weer hier aanmelden! Dit weekend zou mijn NOD moeten zijn, maar helaas vandaag al ongesteld geworden. Dit wordt ronde 14. ik denk toch dat we binnenkort naar de HA gaan, maar eerst moet mn vriend zich laten overschrijven naar mijn HA, is toch makkelijker dezelfde en hij heeft niet zown fijne..
pfff ik zit ff in een dipje. ik wordt hier zo onzeker van, elke maand maar weer die ongesteldheid.. zou het dan toch aan mij liggen!? en dan ook nog heel veel mensen in mn omgeving die zwanger  zijn of net een kindje hebben gekregen, ik gun het ze echt super erg, begrijp me niet vekeerd, dat is het niet. Maar ik zou ook gewoon zo graag zelf eindelijk een positieve test in mn handen hebben! en niet alleen maar het gezeik van jaa wanneer gaan jullie nou eens aan kinderen beginnen? Het staat je zoo goed, dus wanneer zijn jullie aan de beurt. 
sorry voor mn zeikbericht, moest er ff uit!

@Taartjuuuuhh, ik ben zwanger geworden met antidepressiva. Bewust de keuze gemaakt, omdat de stress slechter zou zijn voor de kinderen dan de medicijnen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap bij de POP-poli gelopen. Wellicht ook iets voor jou. Ik heb me geestelijk heel goed gevoeld tijdens de zwangerschap. Een keizersnede krijg je niet zo maar. Ik heb ook graag controle, maar de bevalling ging heel soepel. We hadden een duidelijk geboorteplan en daardoor had ik toch controle. 

mandarijntje even een hart onder je riem..! Hoe lang is je luteale fase precies? Als ik terugkijk bij jouw reacties kom ik tegen dat het in mijn ogen wel meevalt. En dat bedoel ik positief! Ik maakte me er ook enorm zorgen om, maar ik ben met een luteale fase van max 10 dagen (vaak maar 8 of 9) toch gewoon zwanger geraakt. Had zelf ook al een verwijzing binnen en de afspraak bij de gyn stond al, maar kon ik lekker afzeggen (nog net binnen het jaar haha). Houd moed! Maar baal nu ook maar even lekker. Hoort er bij hoor

Ook ik schuif me weer aan bij deze topic. Op het momentent nog ongesteld. Als goed is moet het na morgen weer over zijn. En kunnen we weer gaan proberen. We gaan de 4e ronde in voor ons 2e kindje. Dan zou als goed is rond 8 feb mijn NOD zijn. Ik kijk en schrijf zo af en toe even mee. Merkte het afgelopen maand dat ik er teveel mee bezig ben en probeer het weer even iets los te laten.

Terug
Bovenaan