Nod februari

Hoi, ik meld mij ook hier! Mijn ongesteldheid is vannacht doorgebroken.
Ik ben 36, wij gaan voor ons 1e kindje samen, voor mijn partner is het zijn 2e leg (zijn 1e leg woont bij ons en zijn tieners). Dit wordt ronde 4 voor ons. Mijn verwachte NOD is 15 februari.
Ik heb de eerste 3 rondes gedaan zonder ovulatietesten of temperaturen. Ik houd de app Clue bij en zo weet ik ongeveer wanneer ik wat kan verwachten. Het nadeel is dat ik niet aan mijn lichaam kan voelen wanneer ik ovuleer, maar wel wanneer dat voorbij is ?. Dus zonet heb ik Fertility Vriend gedownload en een nieuwe thermometer. Ik ga deze ronde beginnen met temperaturen!

@de tijd is rijp, het is vandaag wat meer op gang gekomen. Nog steeds niet zo veel als normaal, maar ik ben ook wat ziekig, misschien dat dat de boel een beetje in de war heeft geschopt?
Ben nooit getest op pcos. Heb, behalve lange en soms onregelmatige cycli, verder ook geen andere symptomen en bij ons eerste kindje was het binnen een aantal rondes (we waren niet heel erg aan het tellen toen) raak, dus ik vermoed/hoop dat dat ook niet aan de orde is.
Fijn dat je naar de gyn mag. Hoop dat die je goed en vlot kan begeleiden naar een positieve zwangerschapstest!

Hoi dames, ik schuif door vanuit NOD januari. Ik ga uit van weer een cyclus van 32 dagen zoals afgelopen maand, dus NOD 17 februari. Dit is ronde 4 voor ons en deze maand ga ik wel weer de ovulatietesten gebruiken (diptesten van 2besure) maar nu op een vast tijdstip iets eerder op de dag +- 16.15 uur. Hopelijk werkt dat beter. 
De tijd is rijp, fijn dat je voor je eigen gemoedsrust naar de gynaecoloog mag gaan. Hopelijk heb je op korte termijn een afspraak. 

Hoi hoi, 
Ik klets graag met jullie mee :)
Mijn nod zal op 2 februari vallen. Wij zitten nu in onze eerste ronde voor een derde kindje. Ik vind het allemaal weer onwijs spannend, nog spannender dan voorheen lijkt het wel!!
Ik heb al een zoon van 4 en een dochter van 2,5. Ikzelf ben 28 en mijn man 32.
Ik hoop dat voor ons allemaal onze wens snel uit mag komen.

Hallo dames,
Ook ik schuif weer aan in het gekeuvel over zwanger willen worden, lijven die ons voor de gek houden en natuurlijk de hoop op een positieve test ?
Ik ben 36 (man 38) en gaan nu poging 2, ronde 3 in voor nr 3. Heb van de zomer een zwangerschap moeten afbreken bij 15wk vanwege lethale gen afwijking (50% kans bij jongen, ik ben drager).
Sinds november gaan we er weer voor (geen ovu testen of temp) en ik merk wel dat mn lijf anders is dan voorheen; heb nu al 2x een lichte bloeding gehad rond innesteling en vaak scherpe steken rond de eisprong...
Bij vorige zwangerschappen was het in max 2 pogingen gelukt, dus het voelt nu al wat lang wachten... maar ik weet dat ik niet mag klagen...
Op naar een vruchtbare maand! ?
Oja, nod is 1-2 en waarschijnlijk morgen of overmorgen mn ei

Hallo dames, 
Ik ben weer terug! Ik ben vanaf november niet bewust bezig geweest met zwanger worden, wel gewoon gezellig gehad met m'n man maar niet gepland op vruchtbare momenten ofzo. Ik gaf mezelf tot 1 januari om zwanger te worden en de natuur zijn gang te laten gaan. Nou niet gelukt dus want (lekker symbolische) werd ik op 1 januari 's nachts ongesteld, toen wij terug naar huis ging van een gezellig oud en nieuw feestje. Die avond ook gelijk ovulatietesten besteld en daar ben ik mee begonnen, gisteren een positieve knal test gehad! Dus gisteren en vandaag het extra gezellig gemaakt. Mijn NOD zou dus 31 januari of 1 februari moeten zijn. Enorm spannende weekjes dus weer... Ik haat wachten ;-).
Afgelopen tijd ook een gesprek gehad met mijn behandelaar (psychiater) doordat ik medicijnen slik die negatief kunnen zijn voor het kindje. Hij heeft me aangeraden om ze gewoon door te blijven slikken, te gaan voor een 'risico zwangerschap' omdat mijn medicijnen niet het effect zullen hebben dat we een kindje krijgen met een afwijking/niet levensvatbaar maar omdat het kindje na de bevalling een tijd in het ziekenhuis moet blijven om 'af te kicken' van mijn medicijnen. Liever dat dan dan dat ik terug in psychosche raak en het dus veel slechter zou kunnen gaan met het kindje. 
Oké dit was ff van me afschrijven, lucht op, jullie snappen hoe spannend deze weken zijn. 

Hoi hoi, 
mijn nod is 5 februari. Wij zitten in onze eerste ronde dus ben benieuwd. We hebben al 2 dochters van 6 en 8 jaar. Ik voel altijd wel heel goed me eisprong. Maar zit toch te twijfelen of ik ook ovulatietesten ga gebruiken. 
Groetjes ?

Verwachte ovu datum 18e. Al sinds begin deze week helder slijm. Zou vanavond dan het moment zijn geweest? Dacht ook wel last te hebben gehad van mijn buik vandaag. We gaan er gewoon weer voor deze ronde!
Misschien heel suf maar bij zon winkeltje een maansteen gekocht die ik veel bij me ga dragen. Ik geloof ten dele in zulke dingen. Vraag me dan alleen af hoe je m moet " opladen" als er geen maan is en hoe vaak dat dan moet... Moest eigg wel een beetje lachen want ze maakte m helemaal schoon voor me zodat niet iemand anders energie er aan zou zitten. Ach, baad het niet, schaad het niet...

Terug
Bovenaan