Nod februari

[quote quote=10155783]Hallo meiden! ik mag me (helaas) ook weer hier aanmelden! Dit weekend zou mijn NOD moeten zijn, maar helaas vandaag al ongesteld geworden. Dit wordt ronde 14. ik denk toch dat we binnenkort naar de HA gaan, maar eerst moet mn vriend zich laten overschrijven naar mijn HA, is toch makkelijker dezelfde en hij heeft niet zown fijne.. pfff ik zit ff in een dipje. ik wordt hier zo onzeker van, elke maand maar weer die ongesteldheid.. zou het dan toch aan mij liggen!? en dan ook nog heel veel mensen in mn omgeving die zwanger zijn of net een kindje hebben gekregen, ik gun het ze echt super erg, begrijp me niet vekeerd, dat is het niet. Maar ik zou ook gewoon zo graag zelf eindelijk een positieve test in mn handen hebben! en niet alleen maar het gezeik van jaa wanneer gaan jullie nou eens aan kinderen beginnen? Het staat je zoo goed, dus wanneer zijn jullie aan de beurt. sorry voor mn zeikbericht, moest er ff uit![/quote]
+1 al zijn wij zon beetje net begonnen

Mandareintje: Al eens met tarwekiemolie begonnen? Mijn LF is 3/4 dagen langer geworden door die pillen.
Hopefully: Ik zou gewoon langs gaan om een kleine eerste check te doen. Misschien dat ze je wat gerust kunnen stellen
Hier nu naar ronde 7. 

krekeltje net mn vriend er even over gesproken.. hij gaat morgen de ha bellen om zich te laten overschrijven en dan daarna even onze agenda's naast elkaar leggen om een afspraak te maken. Ik vind het erg spannend, hopelijk krijgen we meer duidelijkheid

Ahh Hopefully ik herken je gevoel, ondanks dat ik nog niet zo lang bezig ben. Wij zijn er heel lang niet aan begonnen door omstandigheden (leven op 1 salaris, toen allerlei rechtszaken rondom een van mijn vriend kinderen, toen omdat we dat kind goed wilden laten landen, ziekte). En toen waren er zo 5 jaar voorbij, was ik 35 en werd ik er een beetje verdrietig van. En al die tijd hoorde ik van collega's en vriendinnen "wil jij geen kinderen, je zou zo'n goede moeder zijn, ik gun het je zo". Ik heb het altijd een beetje afgehouden, maar nu merk dat ik echt jaloers kan zijn op zwangeren om mij heen, terwijl ik het zo ook wel echt gun. 
Ik hoop dat je snel doorverwezen wordt en een kindje in je armen mag hebben!!

Hallo allemaal. 
Ik ben nieuw hier op het forum.  Heb al een prachtige dochter en nu gaan we voor een tweede. Ons eerste kindje is door mijn vrouw gedragen en ik ga de tweede dragen als het allemaal lukt. Rond 8 feb heb ik mijn NOD en zal ik de eerste inseminatie krijgen. Heeel spannend allemaal. 
Groetjessss 

Ook ik meld me weer aan! 
Vandaag onverwachts eerder ongesteld geworden (4dagen)
In november in ronde één zwanger geweest maar een vroege miskraam gehad en daarvoor altijd regelmatige cyclus (28dagen). Na mijn miskraam lijkt mijn lichaam erg in de war te zijn december 32 dagen en nu blijkbaar 24 dagen..
Moeilijk "plannen" zo voor ons :(

Ik mag mezelf weer melden. Gisteren ongesteld geworden, dus mijn vriend en ik gaan voor ronde 3. Had er ook wel verwacht aangezien zowel mijn vriend als ik rond mijn vruchtbare periode flink ziek waren en er dus niet productief geklust werd. Wel fijn te weten dat ik inmiddels regelmatig ben, want dat was na het stoppen met de pil echt niet zo.
Voor iedereen ook in dit topic, ik duim voor jullie dat het maar mag lukken deze maand! 

Hallo allemaal,
Ik meld mij hier ook aan. Ik ben nu 6 dagen over tijd maar verwacht geen menstruatie deze maand en de testen blijven wisselde uitslag en geven dus op naar ronde 2. Als alles goed is (via app) moet mijn volgende NOD 12 februari zijn en mijn ovulatie rond 29 januari.
Ik duim voor iedereen in deze topic dat het deze maand wel lukt.

Terug
Bovenaan