NOD in juli

He Kristel!
Het is allang 10 uur geweest, nog geen RD's? Ik hoop het voor je!
Ik moet nog zooooo lang wachten (17e ongeveer)...

hoi meiden daar ben ik weer.

inmiddels is mijn moeder uit het ziekenhuis, maar kunnen ze helaas niets meer doen. een kwestie van 'afwachten' is het.... moeilijk maar we wisten dat dit moment eraan ging komen. weken maanden, geen idee.

dat maakt het baby gedoe wel moeilijk, maar het blijft een grote wens. ik moet toch door met mijn leven..

om 10.30 uur getest. normaal kan ik de klok erop gelijk zetten om 10.00 ongesteld te worden. Nou om 10.30 uur hield ik het niet meer en vol spanning een test gedaan.. negatief.... maar nog steeds niet ongesteld! ik snap er helemaal niets van! ik hou de komende dagen in de gaten en haal anders morgen nog een testje voor donderdag of vrijdag... misschien wel leuk om anders een vrijdag te testen: dan ben jarig.

wat moet ik nu doen? heb ik nog een kansje? het lijkt een kwestie van afwachten... graag tips en adviezen!!!!! ik weet niet of mijn hormoon nog aangemaakt moet worden of dat het nu wachten wordt op de red devils

xxx

Nou Kadwiel spannend joh, hoe is het nu na een nachtje, nog steeds niets???
Ik heb bij mij tweede zwangerschap 2 dagen na het niet ongesteld worden getest en toen zag je duidelijk dat ik zwanger was.
Wacht het nog even af ook al is het moeilijk.
Het is tenslotte al positief dat dered devils nog niet er zijn.

En Kadwiel, heb je al nieuws? Spannend hoor. En sterkte met je moeder.

Hier begint het ook spannend te worden. Morgen of overmorgen is denk ik mijn NOD (ik kan de klok er niet zo op gelijk zetten...). Ik voel me niet zwanger maar je weet het nooit! Het stomme is dat ik niet meer zo goed weet of ik de vorige keer (ik heb een dochtertje van 13 maanden) wel wat voelde, ik geloof het eigenlijk niet. Maar toen heb ik wel een innestelingsbloeding gehad dus had ik toch wel een vermoeden dat het raak was...

Jammer dat we geen tabel meer hebben, nu is het wel lastig om iedereen bij te houden!

Ja, heel jammer van de tabel... anders kon je precies zien wie wanneer zijn NOD had.
Succes Imkie, spannend!

Hey meiden,

@kadwiel al nieuws? En heel veel sterkte met je moeder.. Weet waar je over praat alleen was het bij mij me vader.

Ik heb er vanmorgen weer een testje tegen aan gegooid maar weer negatief ik zit vandaag op dag 29 terwijl dit eigenlijk mijn nod dag was/is..

hmm we wachten het maar af maar heb er geen goed gevoel over!

Groetjes mirjam

hoi meiden,

hier nog steeds geen ongi. Had er voor de zekerheid maar een tampon in gedaan (sorry voor de smakeloosheid) ivm werk. Trok hem eruit (alweer sorry) en zag een iniminidruppeltje roze/rood bloed (weer sorry) alsof een adertje geknapt was. Normaal als ik ongi wordt is het bruinig slijn (weer sorry!) daarna niets meer gezien....

wat moet ik hier nu mee? ik wacht ieder geval met testen tot een vrijdag, 3 dagen na de eerste test. maar heb ze wel vandaag in huis gehaald (kon het niet laten). ik voel steken aan de onderkant van mijn buik (linker en rechteronderkant)

misschien stress? misschien nog zwanger? kan dit? of is het een illusie die ik mijzelf voorhou?

spannend he mirjam? ik ken het gevoel. succes en we houden elkaar op de hoogte!

xxx

hahahah, geweldig! ik ren ook al heel de dag naar de wc om te kijken of er al wat te bespeuren valt maar tot nu nog niks.... Het kan inderdaad stress zijn maar je kan natuurlijk ook zwanger zijn.

Voel je, je al anders? ik ben al een week een beetje misselijk, maar ook weer niet uhhh hoe leg je dat uit een beetje het gevoel alsof je te veel gegeten hebt zeg maar.. ! en me borsten zijn wat gevoeliger dan normaal. pfff maar aan de andere kant doen me benen zeer ( gevoel alsof ik veel heb gelopen). en dat is altijd een teken dat ik ongesteld ga worden. als ik het zondag nog niet ben ga we gewoon nog een keer testen.

Heeel veel succes hoor..

Groetjes mirjam

Terug
Bovenaan