NOD in juli

Hoi Janna,

Tampongebruik maakt niet uit hoor, die kan je gewoon gebruiken.
Ik zelf kreeg last tijdens mijn zwangerschap onder de zonnebank door de warmte, ik voelde dan mijn hart heel hard pompen of zo naar mijn hoofd en zo ik vond dat niet prettig en ook heb je natuurlijk kans op een zwangerschapsmasker door de zon of zonnenbank.
Heb ik gelukkig niet gehad misschien omdat ik veel sproeten heb???
Maar spannend voor je dat je nog niet ongesteld ben, wanneer gooi je er weer een test tegenaan voor de zekerheid??

Hallo allemaal,

Kan ik er nog bij? Zit met belangstelling jullie verhalen te lezen. Fijn om te weten dat ik niet alleen sta. Zal mij even kort voorstellen. Ik ben 31 jaar, zit inmiddels in ronde 8 en mijn NOD is zondag, 12 juli. Ik heb nu wel 'menstruatie achtige klachten' maar lees op forums wel dat dit niet alles zegt. Buikpijn kun je blijkbaar ook hebben als je zwanger bent? Ik hoop het nu echt! We worden toch wat ongeduldiger bij elke nieuwe ronde. Bij ons is de kans op een zwangerschap namelijk wel wat kleiner volgens de gynaecoloog, omdat ik twee jaar geleden geopereerd ben en toen is 1 eierstok nagenoeg weggehaald omdat hier een grote cyste (4x5x7cm) aan was gegroeid. We wachten maar af....ik blijf jullie in ieder geval ook volgen en duim voor jullie! Groetjes, Julia

Hoi Julia, welkom!
Ik ben zelf 30 jaar en we zitten in ronde 4 voor ons derde kindje!

Verder nog nieuws bij iemand?

Mijn cyclus is plotseling heel raar, geen idee waar ik nu zit. We gaan maar uit van een NOD op 17 juli. Maar de vorige keer had ik een cyclus van 21 dagen (en slechts 2 dagen ongesteld!). Als dat weer zo zou zijn, heb ik vandaag een NOD. Lijkt me stug.
Wel pijnlijke borsten en vanmorgen beetje misselijk... maar dat kan van alles zijn!

Groetjes!

Hoi Maartje,

Hopelijk is je cyclus nu weer 'normaal" (er kan wel eens een gekke cyclus bij zitten dus niet vreemd) en nu maar hopen dat je zwanger bent. Ik ben trouwens altijd maar 1 a 2 dagen ongesteld. Volgens de gynaecoloog is dit niet erg zolang je maar regelmatig ongesteld bent.

Jullie gaan dus voor een 3e kindje? Was je de vorige keren snel zwanger? Voor ons is het de 1e dus erg spannend allemaal...

Moet zeggen dat ik het forum niet echt handig vind. Je moet behoorljk zoeken om je eigen topic terug te vinden.

Hoe gaat het me de rest van de meiden hier? Tis wel een beetje rustig :)
Groetjes!

Hallo allemaal!

Nog nieuws?! @ Julia mijn schoonzusje had precies hetzelfde als jij, 1 eierstok weggehaald door een cyste. Zij was in de eerste ronde zwanger, dus ;) zet m op:).

@Bobbian, ik durf eigenlijk niet meer zo goed te testen sinds die negatieve van vorige week. Denk dat ik nog wacht tot volgende week, dan is het 6 weken.

@ Kadwiel, als nieuws? Nog niet ongi?

Spannend he allemaal! Hebben jullie ook dat je er soms gewoon niet van kan slapen, pfff heb t overdag zo druk dat ik dr niet aan denk, maar dan 's avonds.... Mn man is echt uber bezorgd. Ik wilde gaan klussen bij een vriendin in dr nieuwe huis, maar mocht niet verven van m (stel je voor de dampen etc.) dus ik ga maar schoonmaken. (met overigens alleen allesreiniger want stel je voor..) iemand hier ervaringen mee?

liefs,

Janna

hoi meiden,
@ alle nieuwe meiden; welkom en gezellig dat jullie meekletsen!

@ janna: dat van je vriend maak ik niet mee. Ja in mindere mate. hij maakt nu de kattenbakken schoon, want stel dat.... Hoewel hij in het begin er een beetje nerveus van was en er nog niet veel van wilde weten, leeft hij nu vooral mee. en dat is heel fijn.

het is trouwens gelukt! ik ben eindelijk ongesteld geworden.(jeetje voor sommige is 4 dagen over tijd een peuleschil en hebben met veel meer stress en onzekerheid te dealen) Ik heb helaas wel weer de oude krampen dat ik gewoon een paar uur helemaal krom lig van de buikpijn, precies zoals voordat ik begon met de pil, toen ik 13 was (daarom was ik ook aan de pil gegaan). gelukkig was het na 3 uur en 2 paracetamols al een stuk minder. dat belooft wat voor een eventuele bevalling denk ik dan gelijk! haha

respect voor alle vrouwen met een onregelmatige cyclus of met een lange uitblijvende menstruatie!

hier kunnen we weer met een nieuwe ronde beginnen ben er toch heel blij mee!\ had liever een positieve test gezien uiteraard, maar na gisterochtend wist ik dat dat er niet meer inzat. laat dan de mentruatie maar komen.

hoe moet ik met deze lichte uitschieter nu omgaan om mijn eisprong te berekenen? een gemiddelde van mijn dagen nemen? dus een cyclus tussen de 28 en 32 dagen?

groetjes en dank voor jullie steun!

Hoi Kawiel,

Aan de ene kant balen dat je ongesteld ben geworden maar aan de andere kant wel fijn dat je nu die onzekerheid kwijt ben, want die was ook killing.
Inderdaad respect voor de meiden met een onregelmatige ongesteldheid, ik zou elke keer gek worden.
Ik zou inderdaad dus het gemiddelde van 28/32 dagen nemen.
Misschien dat je ovulatietesten kan gaan gebruiken zodat je het zeker weet!!!

Hoi allemaal,

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Ik baal als een stekker, maar we gaan vol goede hoop op naar de 2e ronde. De vakantie staat ook al bijna voor de deur, dus wie weet gaat het een beetje helpen!

Groetjes,
Daffy

Terug
Bovenaan