NOD januari 2019

Hoi Feyre
Zelf heb ik hier geen ervaring mee, nog nooit zwanger geweest. Maar naar mijn idee is je hormoonhuishouding flink van slag door je mk en heeft je lichaam tijd nodig om het weer op orde te krijgen.
Naar mijn idee lijkt het namelijk een beetje op waar ik last van had tijdens mijn ontpillings periode, is in principe ook het resetten van je hormoonhuishouding. En ik had toen ook last van hele lichte, is het nou wel of geen menstruatie en krampen met of zonder bloedverlies.
Als je het toch niet vertrouwd of bang bent dat er iets beschadigd is door je spiraal of mk, zou je natuurlijk altijd een afspraak kunnen maken bij je HA of bij de gyn. Die kunnen in je lichaam kijken en je precies vertellen wat en of er aan de hand is. Kan een hoop onzekerheid en onrust schelen.
 
 
Mijn eigen nod is trouwens 5 januari?
Eerste echte ronde, hiervoor wel vaker in twijfel gezeten omdat ik echt symptomen dacht te hebben. Helaas werkte de pil niet goed meer bij mij door het wisselen van merken en had ik gewoon last van het ontpillen.
 
Hallo Meiden,
Mag ik me ook bij jullie  aansluiten? Fijn om te lezen dat jullie zo met elkaar meeleven. Mijn nod is 4 jan en het is voor ons de 4e ronde nadat het mis ging in oktober. 
Heel veel goeds voor iedereen in het nieuwe jaar!
×
 
Mijn man en ik hebben besloten het toch nog een paar maandjes uit te stellen, in verband met een (zeer) actieve vakantie die we nog gepland hebben staan. We willen heel graag daar nog volop van genieten. En daarna gaan we dan echt starten.
Ik wil iedereen veel geluk wensen de komende ronde en hopelijk verschijnen er veel streepjes/plusjes/zwangers op de testen! :)
 
@Feyre ik snap je angst heel goed! Ik heb het ook terwijl ik ‘officieel’ pas een maand bezig ben, maar ik ben vanuit mezelf niet vruchtbaar dus dat maakt het voor mij wel ontzettend emotioneel en confronterend. Daarnaast brengen de medicijnen mij meer depressie dan wat anders helaas. Maarja... 
Hopelijk een nieuw jaar met nieuwe kansen voor ons! :) 
 
 
Hoi meiden,  ik kom van de nod december groepje. Hopelijk zal januari mijn maand worden. Mijn nod staat nu op 9 januariVeel succes en een vruchtbare 2019! 
 
Ik meld me hier. Ben vandaag ongesteld geworden grrr. NOD januari is de 16e. Maar ja, deze maand ben ik iets eerder ongesteld geworden als gepland, dus wie weet.Volgens de app zou mijn eisprong precies in de periode zijn dat we met mijn schoonouders op vakantie zijn en op een gehorig kamertje slapen ??‍♀️We gaan ronde 3 in! Ik ben 36, mijn man zo'n 10 jaar ouder, al 13 jaar samen en het wordt voor hem 2e leg. Door omstandigheden lang gewacht en nu gaan we er voor! Ik wil zo graag een babydekentje voor eigen gebruik maken!!
 
Terug
Bovenaan