NOD januari 2019

Wauw wat een hoop positieve testen! Gefeliciteerd allemaal! :)
Ik zit zelf op 6dpo. Heb er weinig vertrouwen in omdat ik rond de eisprong blaasontsteking had en we 4 dagen voor en op de dag van eisprong hebben geklust. Dus te weinig? Daarbij doet mijn temp hele rare dingen. Op 2dpo begon temp langzaam (met 0.05) te zakken tot hij op 4dpo onder de basale temp lijn ging. Nu is hij sinds 2 dagen weer in een stijgende lijn. Ik kan er geen touw aan vastknopen. Dit was ronde 7 voor ons. Ik vrees dat we dus doorgaan naar ronde 8 :(

Miemaa, Elena W en BoerinJ gefeliciteerd, wat een heerlijk nieuws! Een vage streep is een streep.
CB is dus niet zo gevoelig, welke is dan beter om te gebruiken?

Ik heb door de maanden heen de meest positieve verhalen gelezen over Kruidvat 2 voor 5 euro. Staat niet op dat je hem eerder dan NOD kan gebruiken maar blijkt in praktijk soms gevoeliger dan een early test.

Hej meiden!
Wat mooi nieuws zit er weer tussen. Gefeliciteerd allemaal!
Ondanks krampen, lichte temperatuurdaling (0.1) nog steeds geen menstruatie. Zit inmiddels 15/16 dpo. 
Op 11-12-13 dpo negatieve testen (action normale test). Nog niet weer getest omdat ik echt menstruatiegevoel heb. Dus hoop snel duidelijkheid te hebben. Zal morgenvroeg opnieuw gaan testen als er nog niets is. Maar durf het niet, want ben weer bang voor de negatieve uitslag. Heb dan ondanks de clomid alweer een cyclus van minimaal 5 weken:(
Eisprong gehad, 4 echo’s deze ronde en de laatste was het follikel “weg/leeg”. 

[quote quote=10152475]Bedankt voor alle felicitaties! Voor iedereen die nog aan het proberen is: ik had in de 5 pogingen waarbij het niet lukte ook iedere keer gevoelige tepels. Dus ik denk dat juist dat symptoom degene is waarmee je lichaam een loopje met je neemt. Dit keer was het echt anders: nu doen juist niet mn tepels maar wel de rest van mijn borsten zeer! Ik had nu ook steken in mijn lies, die had ik nog nooit eerder gehad. Kon eigenlijk ook nergens vinden dat dat een zwangerschalpsding was? Mientjeee jij ook van harte gefeliciteerd! In 1x zelfs, wauw! Kimsterr nee nog geen afspraak voor een echo. 21 januari intake bij de verloskundige. Ze zei dat ik wel alvast een afspraak kon maken voor de echo rond week 10. Ga ik vandaag even doen denk ik![/quote]
Gefeliciteerd!! En ook alle andere dames met een positieve test! Jouw verhaal, na vijf rondes, geeft mij wel hoop. Voor mij is het 'pas' ronde 5, maar het voelt als een eeuwigheid. Mag zaterdag 16 testen.

Whoo, wat een verrassing! Ik was totaal niet lekker, rugpijn & maagzuur.
lekker eigenwijs, denk toch even testen. en ja hoor. Een duidelijke streep (kruitvat test)
Die had ik even niet verwacht, aangezien ik vorige keer een lange cyclus had ben ik er vanuit gegaan dat dat nu ook wel weer zo zou zijn.
ben de halve dag van slag geweest maar. 18 dec laatste menstruatie gehad.

Terug
Bovenaan