NOD januari 2019

Demiixx gefeliciteerd! 
Wat leuk!
Wat veel positieve testen ineens, of lijkt dat zo?

Ik ben zo benieuwd, maandag mijn NOD. Morgenochtend ga ik testen (zaterdagochtend wat roze bloed bij afvegen en dinsdagavond eeneheeeeel heeeel licht streepje). Ik hoop op bevestiging morgen

Julied  ik had hem niet zo snel aan zien komen. Vorige maand mega veel last van het ontpillen gehad. Had helemaal niet het gevoel, nog steeds niet.
als ik morgen ongesteld zou worden geloof ik het ook.
niet gebloed, niet misselijk of spugen ofzo. Alleen die rugpijn en maagzuur

@JulieD. Nog heel onwerkelijk! Ik voel me ook niet zwanger. Zo gek! M'n vriend weet het nog niet. Ik wil morgenvroeg eerst nog eens testen en het dan op een leuke, originele manier vertellen. 
@Demiixx Jij ook gefeliciteerd. Spannend allemaal he! Dat je nu al een positieve test hebt ik best snel toch. Korte cyclus dus!

Voor iedereen die ook een positive test hebben, gefeliciteerd.
Voor de gene die nog wachten, succes in deze spannende tijd.

Hallo dames,
Mijn nod is zondag. Toch vandaag een licht positieve test.
Eindelijk. Maar ik durf nog niet te juichen.
Sinds oktober '17 bezig, en 2x een miskraam gehad.

Ik trek me even terug van het forum. Veel succes allemaal :)

Groetjes

[quote quote=10153101]Miemaa, Elena W en BoerinJ gefeliciteerd, wat een heerlijk nieuws! Een vage streep is een streep. CB is dus niet zo gevoelig, welke is dan beter om te gebruiken?[/quote]
Ik heb er verschillende getest vorige week (had toevallig liggen) en die 2 voor 1,50 vd action en die 2 voor 5 euro waren het duidelijkst zichtbaar, zelfs beter dan de action en Kruidvat vroege (en duurdere!) testen...
gefeliciteerd voor alle zwangeren onder ons! Lijken er inderdaad in eens heel veel te zijn. Hopelijk volgen er snel nog meer :) 

[quote quote=10153128] Gefeliciteerd!! En ook alle andere dames met een positieve test! Jouw verhaal, na vijf rondes, geeft mij wel hoop. Voor mij is het ‘pas’ ronde 5, maar het voelt als een eeuwigheid. Mag zaterdag 16 testen.[/quote]
Dank je wel! Fijn dat mijn verhaal je hoop geeft en ik hoop dat het jullie deze maand lukt! Ik zelf miste dat namelijk wel een klein beetje! Had het forum nog niet uitgevonden en hoorde van al mijn vriendinnen dat het in 1 of 2x gelukt was. 

Terug
Bovenaan