NOD januari 2019

Hi allemaal,
Hier begint de spanning toch wel op te lopen. Als het goed is heb ik morgen mijn NOD. Dan is het 14 dagen na mijn positieve knallende ovulatietest. Gisterochtend en vanochtend een hele lichte streep met een zwangerschapstest van Sensitest. Uiteraard kon ik niet wachten en heb ik net (niet met ochtendurine) de clearblue digital gedaan, maar die geeft niet zwanger aan. Ik durf het nog niet aan mijn vriend te vertellen, aangezien ik graag zeker wil weten dat ik zwanger ben. Zenuwslopende dagen!

Chariss
Ik heb het niet zo erg bijgehouden maar i.i.g. langer dan 6 maanden. In het begin had ik zoiets van “ we zien wel”. 6 maanden geleden ben ik serieus via de app gaan bijhouden de duur van mijn cyclus en wat er dan uitkomt betreft vruchtbare periode. Maar blijkbaar werkt deze methode niet voor ons. Ik heb ook aan mijn vriend voorgesteld om vruchtbaarheidsonderzoek te doen. Dan kunnen we dat iig (hopelijk) uitsluiten, vruchtbaarheidsonderzoek bij vrouwen schijnt volgens mij lastiger te zijn?
ik ben bang dat alles steeds meer een obsessie wordt omdat hoe langer het duurt, de wens steeds heviger lijkt te worden. Maar ik lees hier wel veel over ovulatie testen..dus ik neem aan dat dit goed bevalt? Is dat een goede methode?
[quote quote=10152816]Dalia: in welke ronde zitten jullie nu, als ik dat mag vragen?[/quote]

Dalia: ik herken het wel een btje wat je zegt...
Wij hebben al eerder geprobeerd (eind 2017) om zwanger te worden, maar toen ben ik, door persoonlijke omstandigheden, na een half jaar proberen weer aan de pil gegaan.
Nu weer bezig sinds oktober... Dit is natuurlijk ook niet goed voor je lichaam, ontpillen, e.d.
Het is idd erg frustrerend als je iets zo graag wilt en het lukt niet:(.
Wij proberen het dus ook via een app, maar als ovulatietesten echt de kans verhogen, omdat je nauwkeuriger weet wanneer je eisprong is, dan is dat mss een optie. Alleen dan komt weer dat obsessieve om de hoek kijken bij mij. Ik kan het nu al niet loslaten...

MieMaa, ik wel eens gelezen in een ander Topic dat CB minder gevoelig is en over een paar dagen misschien ook positief test? Een streep is een streep lijkt mij. Zou wel heel gaaf voor jullie zijn! Spannend!!

Mieemaa ik snap dat je nog wat zenuwachtig bent maar een streep is een streep en clearblue is echt veel minder gevoelig! Welke datum heb je je eisprong gehad? 

Zou anders zaterdag nog eens met beide testen

Ik kon me vanochtend niet meer inhouden aangezien mijn temp nog hoger is geworden en de blijvende positive ovulatietesten. Ik heb toch een zwangerschapstest gedaan en op de test is heel vaag een streepje te zien. Mijn vriend moest even goed kijken maar zag hem ook staan. 
Het word steeds spannender.

Iedereen gefeliciteerd. Hier ook voorzichtig positief nieuws. Vanmorgen getest op 10 dpo omdat ik al 2 dagen niet te hebben was qua humeur.. en n vaag streepje!!!!!

Terug
Bovenaan