NOD januari 2019

[quote quote=10153027]@Elena! Ik denk dat het dan echt gelukt is! Streep is streep [/quote]Ik kan het nog niet geloven. Nu hopen dat het goed blijft gaan en dat maandag mijn menstruatie weg blijft, ben bang van niet (voorgevoel aangezien het spreepje vaag is).

@Magicone, Ja, ik durf het eigenlijk nog niet te geloven en stiekem ook bijna niet te zeggen, want het is voor ons de eerste ronde na het verwijderen van mijn spiraatje. Mijn eisprong was 28 december. 

@AneMoontje Ja, omdat het zo licht is ben ik ergens wel wat sceptisch. Maar ik kan me herinneren dat dit bij mijn dochter ook zo was destijds. Heel gek, maar pas toen ik een test had waar zwanger op stond geloofde ik het echt. Nu was het streepje nog heel erg licht. Mijn eisprong was 28 december. 

Wauw, spannend @ElenaW! Hier precies hetzelfde verhaal. Ook een heel vaag streepje, maar het is er wel 1. Ben dan nog zo sceptisch.. Ik voel ook nog bijna niets, misschien dat het daarom ook nog niet "echt" voelt..

@MieMaa Heel spannend. 
Ik heb 24 dec een positive ovulatietest gehad en vanaf vorige week tot gisteren positive gehad zonder menstruatie tussendoor. Verder heb ik al wel wat klachten zoals misselijk, buikpijn. Maar ik blijf ook sceptisch 

Fijn weer een aantal positieve testen! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan! 
Ik schuif helaas door naar februari. Vandaag ongesteld geworden. Cyclus van 25 dagen met op dag 17 een LH-piek..
Normaal cyclus van 26-28 dagen. Snap er niks meer van... ben ook echt teleurgesteld.? 
Liefs, 
Framboos 

Elena en Miemaa gefeliciteerd.
Elena als je 24 december je positieve ovulatietest hebt gehad, dan zou je rond de 26ste, 27ste je eisprong hebben gehad. Zit je nu dus denk ik rond 15, 16 dpo. Dan is het niet gek dat je een licht streepje hebt, ik denk dat het nog donkerder wordt.
vorige week was hij negatief, omdat je nog niet op 14 dpo zat. Dus niet gek. tot aan 1. 2 dagen geleden.
Dus zou het stiekem wel geloven denk ik. Zou gek zijn als je luteale fase dan meer dan 16 dagen zou duren denk ik.

Niet veel soeps,
Ja op 24 december had ik een positieve ovulatie test.
Als ik mag vragen wat is dpo? ik ben nog niet zo thuis in de afkortingen.
Ja vorige week had ik een negetieve zwangerschapstest, wel meerdere positieve ovulatietesten (tot gisteren waren ze positieve, vandaag niet meer gestest). 
Maar ik blijf wel sceptisch tot volgende week, tot mijn menstruatie echt uit blijft. Volgens de app en normaal moet deze zondag op maandag komen. 

Terug
Bovenaan