NOD januari 2019

Vandaag als het goed is mijn NOD (Althans,  het is nu 2 week na mijn knallende ovulatietest.) heb vanochtend getest met een sensitest en wederom de derde dag op rij een heel licht streepje, maar clear blue gaf niet zwanger aan. Het blijft zo wel erg onzeker.. 

MieMaa erg he die onzekerheid. Ik heb het zelfde, gisteren een heel licht streepje met een vroege sensites vandaag met een Kruidvat test negatief. 

[quote quote=10153276]MieMaa erg he die onzekerheid. Ik heb het zelfde, gisteren een heel licht streepje met een vroege sensites vandaag met een Kruidvat test negatief.[/quote]
Ja, ik word er erg onzeker van.. Wanneer zou jij ongesteld moeten worden?

Ik vind het wachten maar niks. Ik denk altijd van alles te voelen.
Nu heb ik vier dagen na mijn ovulatie ineens al menstratie achtige krampen? 

Wow ik kijk een paar dagen niet en hier vliegen de positieve testen om de oren! Gefeliciteerd allemaal!!
Hier 7dpo en voel me precies zoals alle andere cyclussen. Dag 21 en zere borsten beginnen, check. Ben al 2 dagen licht misselijk maar ik geloof niet dat dat een eventuele zwangerschap kan zijn. Ik bedoel, het is waarschijnlijk nog niet eens ingenesteld dus mijn lichaam kan het nog maar amper weten. 
Davl: ik heb dat ook gehad in meerdere cyclussen. Je lichaam kan je op allerlei manieren voor de gek houden.. bij mij was het nog nooit raak, hoop natuurlijk voor jou dat het anders is, maar 4dpo is wel erg vroeg om symptomen te hebben want het is waarschijnlijk nog niet ingenesteld op dag 4. 

Hi iedereen!

Een vraagje over mijn NOD.

Ik ben vanaf begin november gestopt met de pil, omdat ik bij de gynaecoloog loop. Hij heeft mij in diezelfde maand nog getest of ik een normale eisprong heb gehad en dit was het geval! Heel erg blij, dat het zo snel op gang kwam.

Ik was wel 1 dag overtijd, maar hé ik was net gestopt met de pil. Gewoon 4 dagen ongesteld. In december weer net zoals de vorige maand 29 dagen cyclus met wederom 4 dagen.

Maar nu in december waren het opeens 33 dagen cyclus, dus 4 dagen over tijd. Waarbij ik maar 3 dagen ongesteld bent geweest. Waarvan de eerste en derde dag voornamelijk oud bloed was en de tweede dag wel zware bloeding was. Ik ging er gewoon vanuit dat dit een ongesteldheid was. Alleen nu ben ik zo misselijk, moe, buikpijnen, darmen slaan op hol. 

Oh en ik heb nog een test gedaan op dag 32 en deze ws negatief.

Kan ik er vanuit gaan dat mijn lichaam toch nog gekke dingen aan het doen is na het stoppen van de pil, maar dat ik wel de eerste maand een normale eisprong heb gehad? 

[quote quote=10153305] Ja, ik word er erg onzeker van.. Wanneer zou jij ongesteld moeten worden?[/quote]Zondag op maandag nacht, ik gebruik ook een app en die geeft maandag aan. 
Ik had 24 december een positieve ovulatie test en het met kerst erg gezellig gehad. Ik zou dus nu op dpo 16/17 zijn, maar kan ook korter zijn aangezien ik vanaf toen continu positief testen (6 jan ook een duidelijke positieve ovulatietest).

Ja het is veel te vroeg dus weet ook gewoon dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is... daarom wordt ik er zo onzeker van.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap (mk) ook wel vooraf krampen gehad dus denk dat mijn lichaam mij daar mee loopt te kutten.. :(

Terug
Bovenaan