NOD januari 2019

Lieve meiden. 

Zoals misschien een aantal van jullie weten had ik 31-12 voor het eerst een positieve ovulatie test in handen die 1-1 ook nog behoorlijk was. We hebben 28 31 1 en 2 seks gehad. Nu heb ik net geconstateerd dat ik een beetje bloed in mijn afscheiding heb zitten met bruin en wit. Is dit een innesteling of is dit te laat? Of toch menstruatie. Ik ga uit van een latuale fase van 14 dagen gewoon want dat heb ik nog niet ontdekt... klopt wel met mijn vorige cyclus. 

Wat denken jullie? Heb verder geen kwaaltjes op mega rommelende darmen na (dacht eigenlijk door mn gestarte dieet)

Anemoontje, als je op 1-1 een positieve ovulatietest had en op 31-1, betekent het dat het eitje op zijn vroegst op 2-1 is gesprongen.
Dus zou je nu op 10 dpo kunnen zitten. Volgens mij rond 9/10 dpo kan er sprake zijn van een innestelingsbloeding. Dan is je NOD ook pas op maandag of dinsdag denk ik. Maar ik ben ook geen expert he?
Het zou allemaal theoretisch kunnen volgens mij.

[quote quote=10153434]Red red riding hood, mag ik vragen hoe dat komt dat je zo snel bij de gynaecoloog bent beland? Of zit je al langer in de medische molen?[/quote]
Ja, ik zit al langer in de medische molen. Met veel medicatie al jaren lang, dus vanaf het begin af aan moet het goed in de gaten gehouden worden. Daarom word ik ook al vanaf dit moment goed in de gaten gehouden.

Niet veel soeps ik ga inderdaad ook uit van 2-1 dat het dan wellicht gesprongen is.. jeetje wat spannend zeg. Was sowieso niet van plan om voor maandag te testen. Ik dacht zelf 14 dagen vanaf 2-1 dus 16e klopt dit niet? Heb er ook niet heel veel verstand van haha

[quote quote=10153358]Hi iedereen! Een vraagje over mijn NOD. Ik ben vanaf begin november gestopt met de pil, omdat ik bij de gynaecoloog loop. Hij heeft mij in diezelfde maand nog getest of ik een normale eisprong heb gehad en dit was het geval! Heel erg blij, dat het zo snel op gang kwam. Ik was wel 1 dag overtijd, maar hé ik was net gestopt met de pil. Gewoon 4 dagen ongesteld. In december weer net zoals de vorige maand 29 dagen cyclus met wederom 4 dagen. Maar nu in december waren het opeens 33 dagen cyclus, dus 4 dagen over tijd. Waarbij ik maar 3 dagen ongesteld bent geweest. Waarvan de eerste en derde dag voornamelijk oud bloed was en de tweede dag wel zware bloeding was. Ik ging er gewoon vanuit dat dit een ongesteldheid was. Alleen nu ben ik zo misselijk, moe, buikpijnen, darmen slaan op hol. Oh en ik heb nog een test gedaan op dag 32 en deze ws negatief. Kan ik er vanuit gaan dat mijn lichaam toch nog gekke dingen aan het doen is na het stoppen van de pil, maar dat ik wel de eerste maand een normale eisprong heb gehad?[/quote]
Ik zit dus inderdaad al jarenlang in een medische molen, met medicatie. Vandaar dat ik nu al bij de gynaecoloog loop.
Verder heb ik gisteravond na het vrijen donkerbruin bloed met vocht/sperma. De menstruatie is al 2 dagen volledig uit, zo heb ik nooit last van “oud bloed” na de menstruatie. En vind ik het raar dat de menstruatie maar 3 dagen heeft geduurd. 

Wauw, een tijd niet gekeken en wat een mooie en positieve berichten hier. Gefeliciteerd dames met een positieve test! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. Maar vooral onwerkelijk denk ik! 
Hier nog steeds geen veranderding, nog steeds niet ongesteld. 6-1 was mijn nod.. Ik ga zondag nog maar eens een testje er tegen aangooien, gisterochtend was het nog negatief.. Ik baal zo van mijn lijf en mijn geduld word enorm op de proef gesteld. Vandaag cd29.. Lekker onregelmatig weer (eisprong 25/12). Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik ben bang dat mijn eisprong dan toch niet met kerst is geweest maar toch met de plotselinge en onverwachte positieve ovu test op 31-12, dus eisprong +- 2 Jan. Dan zou ik pas 16 januari mijn menstruatie hebben.. Dat is dan cd34. Ik maak mijzelf gek dames. 

Wat leuk om te lezen dat er zoveel positieve testen zijn.
Ik heb vanaf vandaag best wel gevoelige/pijnlijke tepels. Ik weet dat het niet hoeft te betekenen dat ik zwanger ben, maar het is toch wel al fijn dat er iets in mijn lichaam gebeurt. De 28 dagen zijn namelijk alweer voorbij dus ik baal van de lange cyclus. Ik hoop dus komende week op een positieve test en laat anders maar snel die menstruatie doorbreken. 

Terug
Bovenaan