NOD januari 2019

Julie gefeliciteerd.
Hier vanochtend ook weer een positive test, deze was wat duidelijker te zien dan donderdag.
Hoe kan ik hier een foto plaatsen? Kunnen jullie misschien mee kijken of ik het goed heb (Voor de zekerheid)

JulieD ik hoop dat ik jou achterna ga! Had 31-12/1-1 positieve ovu test en gister wat bloed met slijm met afvegen. Zo spannend! Durf eigenlijk dit weekend nog niet te testen sowieso.. jij was er wel vroeg bij:) 

Gefeliciteerd allemaal en ik lees dat het langzamerhand bij meerdere vrouwen spannend wordt. 
Ik had gisteren toen ik mijn bh uitdeed echt gespannen borsten en ook wel pijnlijke/gevoelige tepels. Op dit moment is het iets minder. Ik merk het wel nog, maar minder dan gisteren. 
Ik heb vanmorgen geen test gedaan en daar heb ik nu toch wel een beetje spijt van. Vanmorgen was ik best relax en dacht ik: ach doe ik morgen wel. Nu zou ik willen dat ik het toch maar gedaan had om niet zo in onzekerheid te zitten. 

Ik heb vanochtend wederom positief getest, maar wel weer erg licht. Ik heb nu ook last van menstruatie achtige verschijnselen en ik heb al een klein beetje roze bloed opgemerkt net. Ik denk dat ik dus toch doorga naar NOD februari 2019 en een vroege miskraam heb (gehad). Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Ohh wauw gefeliciteerd JulieD en Elena! En duimen MieMaa dat het geen ongesteldheid is, je leest wel vaker dat je wat last kan hebben van spotting in een vroege zwangerschap toch? Geef de hoop nog niet op!!
Hier 8dpo (cd22) en een mega temp daling, van 36,9 naar 36,5. Heb ook wel heel slecht geslapen, hoor.. maar het gekke is dat ik normaal op dag 21 (gister dus) zere borsten krijg, leek ik gister ook te hebben maar het is afgenomen en het zit nog maar in 1 borst? Super vaag haha.. 

[quote quote=10153623]Ohh wauw gefeliciteerd JulieD en Elena! En duimen MieMaa dat het geen ongesteldheid is, je leest wel vaker dat je wat last kan hebben van spotting in een vroege zwangerschap toch? Geef de hoop nog niet op!! Hier 8dpo (cd22) en een mega temp daling, van 36,9 naar 36,5. Heb ook wel heel slecht geslapen, hoor.. maar het gekke is dat ik normaal op dag 21 (gister dus) zere borsten krijg, leek ik gister ook te hebben maar het is afgenomen en het zit nog maar in 1 borst? Super vaag haha..[/quote]
Ja, gefeliciteerd JulieD en Elena. Super leuk en spannend! Dat zou inderdaad kunnen, maar ik ga er 1 dag na m'n oorspronkelijke dag dat ik ongesteld zou moeten worden wel echt vanuit dat het echt de menstruatie is. Anders blijf ik mezelf gek maken. 

Terug
Bovenaan