NOD januari 2019

annemoontje ja ik ben al een tijdje misselijk. Niet tot overgeven toe. Maar wel misselijk. Mijn neus werkt ook sterker voor m'n gevoel. En m'n borsten zijn gevoelig.

Al een tijdje niet meer hier geweest. Afspraak gemaakt met ha en mag eigenlijk pas in mei doorgestuurd worden naar gynaecoloog (want ben dan een jaar bezig) maar vroeger buik infectie gehad en kans was klein dat ik zwanger kon worden (gelukkig een dochter van 2 jaar maar wens om 2e is erg groot) dus mag nu toch naar de gynaecoloog. Wachttijd is minimaal 2 maanden, pff oké prima. 
Tot die tijd focussen op niets. Loslaten om zwanger te worden en hopelijk snel raak en niet maar gynaecoloog te hoeven.
Nog meer mensen met doorverwijzing ? 

Gefeliciteerd Julie en Elena!
Toch knap van je mttm dat je je niet hebt getest. Wanneer wil je je wel gaan testen? Bij mij nog steeds geen verandering, geen positieve test en geen menstruatie. Ik ga mij niet meer testen en maar mijn menstruatie afwachten. Ik weet het niet meer. 

Kimsterr, de dag is nog niet voorbij. Ik vind het met de minuut moeilijker worden om niet te testen.
Wat balen voor je dat de test niet positief wordt, maar dat de menstruatie ook niet doorbreekt. Helaas heb ik dat ook een keertje meegemaakt. Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt. Ik ben nu overigens ook wel een beetje bang dat bij mij hetzelfde gaat gebeuren. Vandaag cb 34, vorige cyclus werd ik op deze dag ongesteld. Nu weet ik het niet zo goed. Soms voel ik wel iets, waardoor ik denk dat mijn menstruatie eraan zit te komen, maar ik denk dat dat komt omdat ik nu overal op let. Sinds gisteren wel gevoelige/pijnlijke tepels. Het ene moment iets erger dan het ander, maar ook dat heeft niet zoveel te zeggen. Toen ik pas gestopt was met de pil had ik daar vaker last van, maar ik weet dus ook dat mijn menstruatie dan nog een week zou kunnen duren. 
Spannend, spannend, spannend, hou je me op de hoogte? 

Miemaa: zo lang het niet echt doorbreekt kan alles nog meid. T goeie nieuws is in ieder geval dat je weet dat alles werkt, en na een mk ben je extra vruchtbaar lees ik hier wel eens, dus anders extra veel geluk in de volgende ronde hoop ik voor jullie!

Dan zitten wij echt wat in hetzelfde schuitje mttm! Vooral niet zomaar gaan testen he, alleen met ochtendurine. Ik hoop voor je dat je niet ongesteld gaat worden!! Ik duim voor je. 
Ik hou je op de hoogte, verwacht echter niet dat mijn menstruatie vandaag of morgen op gang komt. Heb geen klachten :-( Ik begin bijna te hopen op een menstruatie, is ook raar, zodat ik maar weer zekerheid heb haha. 

Terug
Bovenaan