NOD januari 2019

Ik heb mijn NOD er ook even bijgezet. Valt nu nog 30/12, maar dan hebben we heeeeeel veel geluk en is t gelijk de eerste echte ronde raak. T is bijna te mooi om waar te zijn. Zo niet, dan valt de NOD op 25/1.Spannend dames! Ik wens jullie heeeeel veel geluk en vruchtbaarheid toe!
 
Ik ga vanmiddag het lijstje opschonen. De NOD's begin deze maand eruit. Blijven nirt erin staan als ze het toch niet aanpassen en houd het weer op de personen die ook in het Jan topic zitten.Ik zal iets minder actief ook zijn op het forum (moet van me man ?) ik raak iets teveel gestressed mk en nu weer niet raak etc. Dus moet een beetje afstand doen. Zal af en toe is reageren dus
 
Hoi dames,ik sluit me ook hier aan, helaas vanmorgen ongesteld geworden, maar was pas ronde 1.. en ook gelijk eerste ronde na verwijderen spiraal, dus had het ook nog niet verwacht, maar wel stiekem gehoopt...mijn nieuwe NOD is nu 14-1
 
@Feyre, misschien brengt, wat afstand jou inderdaad een beetje rust deze cyclus. Ik merk bij mezelf hoe meer tijd ik hier op de forum ben, des te meer ik gefocust (lees: onrustig) ben in wat ik wil bereiken. @Sunny das balen maar nieuwe ronden maken nieuwe kansen. Veel succes deze cyclus?
 
Hoi meiden,Ik ben sinds gisteren ook weer klaar met mijn menstruatie. Weer op naar een nieuwe ronde! Ik zou heel graag mezelf ook op de lijst willen zetten.. maar als ik op bewerken klik, geeft het bestand een foutmelding. Zou iemand mij er alsjeblieft bij willen zetten? Mijn nod is 9 januari, ronde 7.  Laten we hopen dat 2019 ons jaar wordt?. Mijn pijnklachten worden per maand erger door de endometriose. Ik probeer het nog 1 a 2 rondes vol te houden en als het niet heeft mogen lukken.. dan zal ik in de medische molen gaan komen. Liefs x
 
Hoi allemaal,Ik wil me hier ook graag aansluiten. Helaas zaterdag ongesteld geworden. Volgende nod is 12-01, wij zijn inmiddels bezig met de 5e ronde. Nog geen gebruikt gemaakt van ovulatietesten of tempen aangezien ik altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen heb. Nu toch maar een lading ovulatie testen online besteld dus hopen dat we begin 2019 verrast worden?Ik kan mijzelf ook niet toevoegen op de lijst wegens een foutmelding, zou iemand dit voor mij willen doen?Liefs.
 
He allemaal, De groep begint al steeds groter te worden, helaas. Hier vanochtend een positieve CB ovulatietest, dus hoop dat man snel thuis komt uit zijn werk :). Helaas heb ik sinds 4 dagen ON GE LO VE LIJKE rugpijn. De pijn begon bij mijn linker ribben (onderin) en zit inmiddels door mn hele rug. Zitten/liggen doet enorme pijn en alleen bij het wandelen trekt het wat weg. Heeft een van jullie dit ooit tijdens een ovulatie of daaraan voorafgaande gehad? Of tips hoe ik het wat weg kan krijgen? Hete douche en bad helpen maar even. 
 
Terug
Bovenaan