NOD januari 2019

Zinz en zon jullie staan in de lijst hoor :). Toen ik hem opnieuw opende kwamen jullie er automatisch bij staan. Ging kennelijk toch wel goed. 
 
Mayi het is gewoon lastig maar ik houd het op 1 a 2x per dag merk ook dat ik soms paar dagen niet kijk dus dat is ook prima. Ben blij voor iedereenndie zwanger is en zeker direct na MK maar hakt er bij mij een beetje in dat ik dat geluk niet had net als het weken moeten wachten voor ik weer een eisprong had... heb gewoon een maand overgeslagen waar anderen direct 2 weken later weer een eisprong hadden. Vandaar dat ik wat afstand neemZinz en Zonnnnn ik heb jullie toegevoegd. Enige wat ik misscjien straks of een deze dagen doe is het lijstje opschonen
 
Thanks Mayi en Feyre, dat 2019 ons maar dikke buiken mag geven!Feyre, ik zal het bestand bijwerken.Framboos ik snap je gevoel helemaal!Leia, ja ik kom van het NOD december topic. We gaan er wel wat op verzinnen hahaha. Gelukkig is schoonpapa doof en hebben zij altijd de radio aan bij het gaan slapen. Hun slaapkamer is op meters afstand. Ach. En thuis zit er maar een dun muurtjes tussen onze slaapkamer en de slaapkamer van de kinderen. Geluidloos seksen kunnen we inmiddels als de beste hahahaha (al hebben we gelukkig wel een bed dat niet kraakt). Het bed in het vakantiehuisje hebben we nooit uitgeprobeerd vanwege t ultiem dunne matras. Ik durfde t nooit aan ? maar deze vakantie gaat t eraan geloven hihihi.
 
Feyre, even een ❤ naar jou. Het is je eerder gelukt, dus het gaat je weer lukken! Forums zuigen aandacht en energie. Ik kreeg na een maand meelezen al de kriebels. Op een gegeven moment denk je bij elke kramp, steek of gevoeligheid in je lichaam dat je zwanger bent (tenminste, ik wel). Dus ook ik probeer relaxter te zijn. Ik heb mij zelf gezegd dat ik niet eerder ga testen dan mijn NOD. Ik gun de vrouwen om mij heen die zwanger zijn, heel erg hun zwangerschap, ben oprecht heel blij voor ze. Maar ik gun het mijzelf ook heel erg.Iedereen is anders. Vergelijk jezelf niet met anderen meis, dat is t niet waard! Iedereen zegt dat t heel normaal is dat t bij een eerste kind een jaar duurt voordat t raak is. Je lichaam moet zich herstellen van de mk, maar t koppie moet t ook een plaats geven! En lichaam en geest zijn zo enorm met elkaar verbonden!
 
Lapjesendraadjes: zo is dat! Alle kansen benutten ;) Feyre: hopelijk mag je snel een positieve test in je handen hebben! Ik duim voor iedereen. :) 
 
Dank je lapjesendraadjes doet me goed ?IIk. Merk dat ik iets rustiger ben. Afgelopen maanden dag 9/10 ongeduldig dat ik kon beginnen met ovu testen... Vandaag dag 10 en bedacht het me net opeens maar geen drang om te testen.Heb ook besloten deze maand ze wel te doen om te zien of me ei weer tussen dag 15 en 18 valt zo ja dan volgende maand geen ovu testen, miss 1 op verwachte ovu dag maar that's it. Ben er nu iets ander mee bezig. Miss omdat ik me bedacht dat we alweer 5 maanden verder zijn, wel pas ronde 4 door die MK.Ik ga idd ook pas vanaf NOD testen deze maand ook gedaan. Heb meer als genoeg testen dus hoef ook niks te kopen voorlopig haha.Ik hoop vele nieuwe positieve testen! Ik kick op de 2 streepjes hahaha en hoop ook snel een 2e streepje bij mezelf ?Het lijstje is ook aangepast. Op de pc zet ik nog ff alles op alfabet. Hopelijk komen de dames die er nu afzijn en niet zwanger waren nog erbij en dan vele positieve testen
 
Het blijft nog vreemd om te zeggen maar wij hopen ook om half januari onze eerste NOD te hebben. Ik ben dan wel 4 dagen gestopt met de pil, toch gaan we het proberen. 
 
Hoii allemaal! Wij doen mee, we gaan weer beginnen voor een 2e. Hopelijk duurt het niet al te lang... Ik heb alleen mijn ovulatie deze maand gemist. Hopelijk pak ik hem in januari!!! Hoe gaat het bij jullie & hoe staat het er voor ??  Groetjes shannen
 
Terug
Bovenaan