NOD januari 2019

Heyy ik kom uit de nod december groep en helaas vandaag mijn nod is mijn temp gezakt dus wij gaan door na de 14e ronde?..ik weet dat het raar klinkt maar ik heb gewoon bijna de puf er meer voor..... de 2weken na de eisprong zijn zoooooon ramp..... waarom duurt het zo lang? 14e ronde alll en de gyno zegt dat na onderzoek bij ons beide gewoon alles goed is!!!!!

Hallo allemaal Ik ben 34 en moeder van 2 kinderen 1 dochter jan 2016 en sterrenzoon maart 2018 ben sinds juli bezig om 3de kindje te krijgen helaas vandaag weer ongesteld dus maar door naar januariNieuw jaar nieuwe kansen  

Hoi allemaal,Na een aantal maandjes actief te zijn geweest, toen een aantal maandjes alleen lezen, ga ik nu weer actief meedoen! Vandaag helaas de volgende ronde in gegaan.. Ronde nummer 7. Klinkt echt als veel te veel en ik ben dan ook echt verdrietig! Er komen nu alleen nog maar ontmoedigende gedachten op terwijl ik heus wel weet dat het nog kan! Ik zwelg de komende dagen even flink en daarna gaan we er weer voor!Zo, nu eerst even de eerste pagina's teruglezen ?   

Daag Meiden,Lang getwijfeld of ik mee zou gaan doen met de forum. Bang dat ik er nog meer mee bezig ga houden. Maar aan de andere kant ook fijn om te kletsen met jullie. Zitten allemaal in hetzelfde schuitje.Hier gaan we voor ons 2e kindje. En ben gisteren helaas weer ongesteld geworden. Nu op na de 3e ronde. Bij de 1e zwangerschap had ik meteen een cyclus van 24 dagen en die bleef constant. Waren in de 2e ronde toen ook al zwanger. Heb daar nu ook stiekem een beetje op gehoopt. Stom, eigenlijk beter niet kunnen doen. Ook balen dat de cyclus nu niet zo is als hiervoor: 24, 28 en nu 26 dagen. Dan zou 11 jan ongeveer mijn NOD zijn.   

Welkom voor alle nieuwe!Ik houd me wat afgezonderd maar hier is nog een link naar een bestand zodat we allen makkelijk terug kunnen kijken hoe en wat.Voeg jezelf gerust toe en als je helaas doorgaat kan je hem ook gewoon aanpassenhttps://docs.google.com/spreadsheets/d/1MAOxJA52d6EofgJ-iAqR6s5IKSfpeZ37yZQN8fgy2RU/edit?usp=drivesdk

Ik kom hier ook weer mee schrijven. Maandag is me menstruatie dan toch doorgebroken. Als ik het goed heb zou me nod gezien de laatste 4 cyclussen op 14/15 januari vallen... vandaag maar weer ovulatietesten gehaald bij de action en er weer met goeie moed tegen aan aankomend jaar ?

Terug
Bovenaan