NOD januari 2019

Heb mezelf toegevoegd aan de lijst. Hopelijk is het goed gegaan. Hoe gaan jullie ermee om als de NOD eraan komt? Kunnen jullie dit nog een beetje los laten of helemaal niet? Merk nu dat ik er meer moeite mee heb om het 'los' te laten en het wel te zien. Bij de 1e lukte me dat veel beter. Ook zat ik voor dat ik zwanger was nog niet op het forum en nu is het forum bekend en kijk je er wel geregeld op. 

Dag ladies ik ga deze ronde ook weer gezellig mee kletsen, althans als daar tijd voor is met al die drukke en feestelijke dagen voor de deur. Wij gaan voor een tweede kindje, helaas in oktober een vroege miskraam gehad en nu door na ronde 8 al weer. Het lijkt een eeuwigheid te duren bij de eerste was ik zo zwanger en nu pff wat een leidensweg hihi. Vanmorgen weer begonnen met ovulatietesten en aankomend weekend als het goed krijgen we het startsein van een mooie smiley ? voor nu is mijn nod 05-01 spannend hoor, de vorige keer was het namelijk ook raak in ronde 4.

Demuis als mijn NOD er aan komt denk ik uit zelfbescherming 'gaat m niet worden meis, duurt meestal bij een eerste lang en je bent al wat ouder!'. Ik heb mij voorgenomen pas te testen als ik niet ongesteld ben geworden op de geplande datum. Ik wil al jaren een kindje, maar ik hou er uit pure zelfbescherming rekening mee dat t misschien niet zo snel gaat lukken. Als ik heel erg denk aan 'misschien deze maand wel!' dan ben ik bang dat ik gek word. Los laten is iets wat ik heel moeilijk vind (in meerdere aspecten van mijn leven) en ook echt heb moeten leren.Ik probeer daarom heel veel ontspanning te vinden in andere zaken. Dus ik kruip achter de naaimachine, lees een boek, ga sporten..etc. Ik temperatuur niet, ik gebruik geen ovulatietesten. Ik kan dat niet, want dan word ik gek en ben ik te gespannen richting mijn vriend. Ik kijk echt vol bewondering naar dames die het wel consequent bijhouden en berekenen, heel knap! Ik kijk alleen een beetje naar de kalender, geef bij mijn vriend aan welke 1,5 a 2 weken er echt serieus geklust moet worden en dat is het. Maar wie zit ik er over 4 rondes anders in hahaha. 

Knap hoor lapjesendraadjes! Ik geloof dat ik dat echt niet zou kunnen terwijl het wel echt mijn wens is dat ik het meer los kan laten. Deze maand ga ik geen ovutesten gebruiken maar ik weet nu al dat die laatste 2 weken slooooooooom zullen gaan. Misschien is het inderdaad een goed idee om iets anders te zoeken om alle aandacht op te richten. Een nieuw huis ofzo ?

@Lapjesendraadjes goed hoe netjes probeert om te gaan. Afleiding zoeken werkt vaak toch best goed. Ik had dat hij de 1e ook, het lukt vast niet zo snel. Toen kon ik.het ook makkelijk los laten. Nu voor een 2e kindje vind ik het een stuk lastiger ook omdat ik toen de we ronde al zwanger was. Ik gebruik ook geen ovulatie testen enz. Dit zou mij ook heel onrustig maken. Bij de 1e ook niet gedaan   

Hi,Ik ben nieuw hier. Heb tot nu toe een onregelmatige cyclus, dus weet niet goed wanneer mijn NOD is.Had vorige week mega krampen alsof ik ongesteld zou worden (had best zo kunnen zijn, was dag 31 van de cyclus), maar gisterochtend bloedverlies. Een middelmatige plas tijdens het plas en daarna niks meer.Zoals zo velen, zo'n nieuwtje met kerst zou leuk zijn, maar ik durf niet goed te testen omdat ik niet weet of het innesteling was of heeeeele korte ongestelheid?Succes allemaal!!

Hoi Feyre,  goed dat je even wat afstand neemt, dus miss lees je dit ook helemaal niet, of alleen lezen en (nog) niet reageren, ook helemaal prima! Je zit bijna bij je eisprong, (gezien je NOD?) heel erg veel succes en sterkte in de rust te bewaren. Dit gaat je lukken!! Temp je nog wel? Of ook afgeschaft.  Ik volg.. 

Terug
Bovenaan