Hoi hoi allemaal!
Hier ook super spannede dagen aangebroken. 2 jaar geleden gestopt met de pil. 6 week en 2 dagen daarna ongesteld geworden en daarna niets meer. 3 kwart jaar later vond de ha het ook niet normaal meer. 3 maand pil weer gebruikt en kijken of de menstuatie daardoor weer op gang kwam. Wederom weer 6 week en 2 dagen daarna ongesteld geworden. Helaas kwam het niet vanzelf weer op gang want dat was weer de laatste keer. Dit jaar november is gebleken dat ik pcos heb. Menstuatie opgewekt maar eitjes werden niet groter dan 9 mm.
Inmiddels begonnen aan ronde 1 clomid. Slaat aan en mijn eitjes groeien als kool 🙂 eisprong was 14 dagen na begin menstruatie volgens de fm dus toen maar even flink "aan de bak".
vanaf ongeveer week 3 toch vage klachten. Ineens smorgens misselijk, opgezette buik en krampjes, mega gevoelige borsten en ook nog winderig..... dan ga je toch denken....
nu 3 dagen overtijd maar helaas 2x negatief getest. 🙁
Zou mijn lichaam mij nu echt voor de gek houden?? heb beide keren wel overdag getest maar weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben... ben heel erg benieuwd.. best spannend allemaal!!