NOD januari 2019

Riekieee dan zou ik morgen een Clearblue digital doen :) Dan heb je meteen duidelijkheid. Maar ik denk dat je dan gewoon zwanger bent hoor! :) Welke ronde zit je nu?

Hoi hoi allemaal!
Hier ook super spannede dagen aangebroken. 2 jaar geleden gestopt met de pil. 6 week en 2 dagen daarna ongesteld geworden en daarna niets meer. 3 kwart jaar later vond de ha het ook niet normaal meer. 3 maand pil weer gebruikt en kijken of de menstuatie daardoor weer op gang kwam. Wederom weer 6 week en 2 dagen daarna ongesteld geworden. Helaas kwam het niet vanzelf weer op gang want dat was weer de laatste keer. Dit jaar november is gebleken dat ik pcos heb. Menstuatie opgewekt maar eitjes werden niet groter dan 9 mm.
Inmiddels begonnen aan ronde 1 clomid. Slaat aan en mijn eitjes groeien als kool :) eisprong was 14 dagen na begin menstruatie volgens de fm dus toen maar even flink "aan de bak".
vanaf ongeveer week 3 toch vage klachten. Ineens smorgens misselijk, opgezette buik en krampjes, mega gevoelige borsten  en ook nog winderig..... dan ga je toch denken....
nu 3 dagen overtijd maar helaas 2x negatief getest. :(
Zou mijn lichaam mij nu echt voor de gek houden?? heb beide keren wel overdag getest maar weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben... ben heel erg benieuwd.. best spannend allemaal!!

Hoi hoi allemaal! Hier ook super spannede dagen aangebroken. 2 jaar geleden gestopt met de pil. 6 week en 2 dagen daarna ongesteld geworden en daarna niets meer. 3 kwart jaar later vond de ha het ook niet normaal meer. 3 maand pil weer gebruikt en kijken of de menstuatie daardoor weer op gang kwam. Wederom weer 6 week en 2 dagen daarna ongesteld geworden. Helaas kwam het niet vanzelf weer op gang want dat was weer de laatste keer. Dit jaar november is gebleken dat ik pcos heb. Menstuatie opgewekt maar eitjes werden niet groter dan 9 mm. Inmiddels begonnen aan ronde 1 clomid. Slaat aan en mijn eitjes groeien als kool :) eisprong was 14 dagen na begin menstruatie volgens de fm dus toen maar even flink "aan de bak". vanaf ongeveer week 3 toch vage klachten. Ineens smorgens misselijk, opgezette buik en krampjes, mega gevoelige borsten  en ook nog winderig..... dan ga je toch denken.... nu 3 dagen overtijd maar helaas 2x negatief getest. :(Zou mijn lichaam mij nu echt voor de gek houden?? heb beide keren wel overdag getest maar weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben... ben heel erg benieuwd.. best spannend allemaal!!  

@Gebruiker10103662
Wat spannend! Zeker als je al zo lang aan het wachten bent!

Even mijn verhaal kwijt; Vandaag 1 dag na de NOD getest. Vanmorgen met het tweede ochtend plasje (was s nachts ook al naar de wc geweest en slaap licht wegens verkoudheidje)
Voel niets van een eventuele zwangerschap maar toch nieuwschierig. Ik heb de test gebruikt zoals op de verpakking en gebruiksaanwijzing.
Test streep werd al vrij vlot zichtbaar. Toen gewoon make up gedaan en na gestelde vijf minuten (terwijl de test plat lag) weer gekeken. Toen was er een lichte bijna nietszeggend tweede streepje te zien.. Dit geeft mijn niet echt duidelijkheid. Ik vraag me dus nu al de hele dag af of ik zwanger ben.
Nu nog maar even afwachten of ik niet alsnog ongesteld word en anders opnieuw testen deze week.
Ik had altijd gehoopt dat als ik een ooit een (duidelijk) positieve test zou hebben ik een gat in de lucht zou springen en mijn vriend wakker maken om het nieuws te delen! Nu ben ik maar stilletjes naar mijn werk vertrokken. Hopelijk snel meer duidelijkheid ;)

Hier over 3 dagen NOD. Eigenlijk waren we nog helemaal niet zo bezig met kindjes en schatte ik de kans heel klein dat het raak zou zijn ( was pas 4 dagen voor de eisprong ). Verder nooit aan de pil geweest. Omdat de kans bestond wel vast een early test van de Action in huis gehaald en daar stond een heel licht tweede streepje op. 
Pff nu zit het echt in Mn hoofd en wil ik het gewoon weteeeeen!

Vandaag toch even naar de huisarts geweest. Zware blaasontsteking... nu aan de antibiotica, maar de ongesteldheid blijft nog steeds uit.
geef het tot as weekend. Wel even gauw de bijsluiter gelezen, het MAG geslikt worden als je zwanger bent...
ondertussen zitten we alweer op cd35.

Eh Jooks, lijn is lijn. Dus zwanger. Moeten we je feliciteren?

BTW sperma kan tot 5 dagen leven. En je eisorong kan eerder en later zijn dan je denkt. 

Terug
Bovenaan