NOD januari 2019

Haha Lisemartine en Riekiee, mooi dat jullie er weinig last van hebben. Moet nu op aanraden van de HA elke dag kiwi's eten en lijnzaad door mn ontbijt. Hopen dat het daar beter van wordt. Verder dus hele dagen buikpijn, maar dat zal hier wel een gevolg van zijn. Volgende week maandag NOD. Maar zou nu al wel willen testen, helaas nog zinloos. 
 
Hoi! Momenteel 1 dag voor NOD.
Gister 2x getest beide positief (2 dagen voor NOD en 12 dagen na eisprong). Vanochtend weer en ook positief wellicht lichter dan die 2 van gister. Vind het spannend! Vooral nu we 10 maanden bezig zijn icm vruchtbaarheidsbehandelingen.
Wat denken jullie zwanger of niet? Weet helaas niet hoe ik foto’s moet uploaden..
 
3 positieve testen en je twijfelt nog steeds? XD Denk dat je best blij mag zijn :) Hopelijk gaat het goed!
 
Gefeliciteerd!
 
[quote quote=10157592]Hoi! Momenteel 1 dag voor NOD. Gister 2x getest beide positief (2 dagen voor NOD en 12 dagen na eisprong). Vanochtend weer en ook positief wellicht lichter dan die 2 van gister. Vind het spannend! Vooral nu we 10 maanden bezig zijn icm vruchtbaarheidsbehandelingen. Wat denken jullie zwanger of niet? Weet helaas niet hoe ik foto’s moet uploaden..[/quote]
Snap dat je na 10 maanden bezig zijn het spannend vind en misschien niet kan geloven. Maar een lijn is een lijn en dus zwanger.. en 3 lijnen helemaal toch?  Ik ben zelf 10 maanden zonder anticonceptie en dit is de 6e echte ronde.. vaak teleurstelling maakt je onzeker. Maar ik heb nog nooit een positieve test gehad dus hoop dat je gauw blij kunt zijn! 
 
Nou ik denk dat ik door ga naar volgende maand :( Vandaag mijn nod, al een paar dagen wat verkleuring met afscheiding, donkergeel licht bruin. Meestal heb ik dit maar 1 dag en breekt het dan door. Maar op het moment ben ik erg van slag, mijn hondje van 14 is ziekjes en gaat het niet goed mee. Morgen dierenarts en ben zo bang haar te moeten laten gaan. Dus denk dat door de spanning mijn lichaam anders doet dan normaal. 
 
Wachten op bod duurt lang.. cyclus van 48-50 dagen dus duurt sowieso lang. Maar nu verwacht ik vrijdag-zondag ergens nod en voel vanalles sinds de eisprong. Zo vervelend dat je dan hoopt dat het wat zegt maar ook helemaal niks kan betekenen. 
Mocht ik ongesteld worden dan ga ik de gynaecoloog bellen, heb een doorverwijzing. Maar hoop heel erg dat het niet nodig is. 
 
@ Eliesa: sterkte morgen met je hondje. Hopelijk komt het goed. 
@diede: dat is idd een lange cyclus. Hopelijk krijgen we beide goed nieuws dit weekend....
Hier ook vrij-ma NOD. Al paar dagen rare steken/krampen in onderbuik. Wat dat nu weer is.... Vervelend want zo blijf je er toch mee bezig. 
 
Hi allemaal,
Wij zijn sinds oktober gestopt met de pil en ik had de eerste maand veel last van het ontpillen. M’n lijf nam me giga in de maling! Maar deed ik dan een test en die bleek negatief, dan waren direct alle kwaaltjes ook weg!
Nu is het zo dat we deze maand er echt wel op gelet hebben dat we meerdere keren seks hadden tijdens de vruchtbare periode (mijn vriend vindt namelijk dat we het allemaal op z’n beloop moet laten gaan..?) No can do! Hebben jullie hier ervaring mee?
24e mijn NOD, al sinds afgelopen donderdag kramp links onderin m’n buik. Al 3cb testen gedaan, omdat ik het ‘zeker weet’ allemaal negatief..? maar nu blijven de kwalen gewoon! Pijnlijke steken in de buik, misselijk met vlagen (vooral als ik niet heb gegeten), vermoeid en pijnlijke borsten..
Zou m’n lijf me weer in de maling nemen? Hebben jullie dit ook?
 
Terug
Bovenaan