NOD januari 2019

Dank jullie wel. Mijn menstruatie is nu echt opgang gekomen. Ik ben wel blij dat de onzekerheid nu over is, was ook te mooi om waar te zijn gelijk de eerste ronde zwanger te zijn (dec gestopt met pil). We gaan nu rustig verder naar ronde 2.
Voor de dames die nog wachten heel veel succes en ik duim voor jullie. 

Super jammer Elena W maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt! 
Topic wordt steeds rustiger hihi. Hier nog 2 nachtjes slapen tot NOD. Ben heel benieuwd, hoop echt zoooo dat het raak is!

Hadden jullie in de laatste week voor je NOD ook dat je niet meer kon ?? Normaal toch wel elke dag, nu al 2 dagen niet. 

Ook hier nog 1 nachtje tot mijn NOD. Vanaf zaterdag heb ik 3 testen van Sensitest gedaan (de extra gevoelige) en alledrie gaven ze een licht streepje aan. Verder voel ik helemaal iets vreemds, misschien alleen wat moeier dan normaal. 
Nu maar hopen dat mijn mentruatie morgen uitblijft,misschien een CB-test gebruiken?! Of hebben jullie ook ervaringen met de Sensitest en een licht streepje?

Haha Bbtje- mooi omschreven, maar heb daar ook wel wat last van ja! Minder dan normaal. Geen idee of het ergens mee te maken kan hebben. 
spannend Riekieee, ze zeggen een streep is een streep ;) Neem aan dat je wel zwangerschapstesten van Senitest bedoelt? Heb je de 3 testen op andere dagen gedaan en zo ja lopen ze op? :) Voorzichtig gefeliciteerd alvast! :) 

Ja de zwangerschapstesten van Sensitest inderdaad! Heb ze zaterdag, zondag en vanmorgen gedaan. Ze zijn misschien een heel klein beetje donderder geworden, maar niet veel. 

En Bbtje daar heb ik geen last van tot nu toe!

Terug
Bovenaan