NOD januari 2019

[quote quote=10156677]Elena W, heb je nog niet getest?[/quote]Ja vrijdag maar weer negatief. Verder wil ik niet meer te veel testen aangezien mijn moeder ook pas met 5 maanden positief testen (was al 5 1/2 maand zwanger toen ze haar eerste positieve test had), zit in mijn familie.

Maak mezelf nu helemaal gek met wat is er toch aan de hand. 

[quote quote=10156692] Ja vrijdag maar weer negatief. Verder wil ik niet meer te veel testen aangezien mijn moeder ook pas met 5 maanden positief testen (was al 5 1/2 maand zwanger toen ze haar eerste positieve test had), zit in mijn familie. Maak mezelf nu helemaal gek met wat is er toch aan de hand.[/quote]
Kan je niet langs de huisarts gaan om bloed te laten prikken? Dit is toch niet te doen voor je...

He dames! Deze maand het forum en alle bijkomende googledingen los gelaten. Wel ben ik ha onze wintersport begonnen met temperaturen, dit was 5 dagen voor de eisprong dus heel betrouwbaar is t nog niet. Wel zie ik dat ik na de 14e gestegen ben naar 36.8 en vandaag zelfs 36.9, op 6dpo. Maar wat ik eigenlijk wilde vragen aan degene die eerder zwanger zijn geweest; wanneer voelden jullie voor het eerst die bandenpijn rond je navel. Ik heb namelijk sinds gister zo'n ongelofelijke pijn in mijn onderbuik en onderrug. Al die krampjes die ik hiervoor ooit aanzag voor bandenpijn vallen hierbij in het niets. Het is nog erger dan menstruatiepijn. En daarbij de tweede vraag; alleen paracetamol wordt aangeraden toch? Ik wacht nog rustig af, heb de afgelopen maanden mezelf zo gek gemaakt met al die kwaaltjes.

^^ sorry. Lang verhaal

Wat ontzettend spannend allemaal. Wij zitten in de 2e ronde en ik vind het zo spannend.. Vanochtend een negatieve test gedaan..helaas. Blijft dan echt een vervelend moment. Maar ik wacht nog af want het is de eerste dag van mijn NOD en er is dus nog niks. Ik was het afgelopen maand ook laat dus verwacht niet dat het iets is, maar hoop het zo erg. Duimen dus maar ?? ik wens iedereen succes en ik duim voor iedereen.
Jullie zijn de enige waar ik op het moment wat mee deel. Best naar.. Want ik wil graag familie en vrienden verrassen? wanneer het ook ooit mag komen

Net naar de wc geweest en in nijn broekje zat wat bloed ook bij het afvegen zat er wat rozig bloed op mijn papiertje.denk dat de menstruatie toch gaat komen.

Elsiejoy.  Fijn dat er duidelijkheid is voor jullie.  Hopelijk met de clomid heel snel een plakkertje voor jullie 2.
ElenawElenaw. Ach meid. Wat enorm balen. But keep your head up. Hopelijk volgende ronde raak. 
Alle anderen nog even spannend.  Voor de anderen die meegaan naar februari, wellicht en dikke kans dat ik jullie daar weer tegen kom.

Terug
Bovenaan