NOD januari 2019

Spannend allemaal meiden
Ik zit mijzelf ook gek te maken. Sinds gister vreemde steken onderin in mijn buik en voor mijn gevoel ook iets meer afscheiding. Eisprong 16/17e gehad en NOD is 31 januari. Aangezien gemiddelden maar gemiddelden zijn kan alles wat betekenen natuurlijk, of niet. Wat duurt wachten toch lang...
Vind het ook lastig om met mijn mqn hierover te praten want ik wijt in zijn optiek "alles" aan het evt zwanger zijn. Hij zou is moeten weten wat er allemaal nog rondspookt in mijn hoofd en wat ik niet uitspreek.
 
SFxx het is alsof ik mn eigen verhaal lees...
Op hetzelfde tijdstip mn eisprong gehad en 30/31 januari mn NOD.
Momenteel ook de steekjes en ineens meer afscheiding. Plus al vijf nachten hele rare dromen... Ik maak mijzelf ook helemaal gek!
Het liefst zou ik willen testen, maar dat heeft totaal nog geen zin...
Hou je mij op de hoogte?
 
lindje die krampen voel ik ook al een aantal dagen. Ook gevoelige borsten, meer honger en vandaag echt enorm moe. Maar sommige dingen heb ik ook al eerder gehad toen het niks was. Ik ben bang dat het nu ook niet raak is want ik had een paar keer iets kleur in mijn afscheiding. Denk dat de menstruatie er aan komt helaas.. nog ff afwachten of het doorzet.
 
Vervelend dat je ook zo in de verwarring zit charisss.
Toch voelt het fijn om een maatje te hebben! Ik heb een cb vroege detectie besteld en wil zondag gaan testen als deze vaagheid aanblijft. Wil ook niet te vroeg want dat schiet ook niet op met de verwarring. Man oh man.
Ik hou je op de hoogte als jij dat ook doet! Duimen geblazen.
(En als je even wil spuien zonder je man gek te maken, ik ben er!)
 
Helaas weer door na ronde 15e? 
moed zakt echt weg waarom wil het niet wat kan ik nog doen??????? Afgelopen ronde eileiders doorgespoten alles goed... iemand extra tips?????
lindje sorry ik had niet meer op jou gereageerd. Ik had even afstand genomen van het forum en ga dat na mijn eisprong weer doen. Het gaf me heel veel rust. Deze ronde dan ook het gevoel dat het raak was ivm dat ik normaal 100 en 1 klachten had en nu niks. Ma schijn bedriegd en ben al sinds maandag ongesteld. Ronde 15 dus voor mij.. Ik las dat het hsg onderzoek bij jou ook was meegevalleen? Gelukkig maar hopelijk is het voor jou ook snel raak!!!!!!
 
SFxx spannend dat je zondag gaat testen, maar dat kan ook nog alle kanten op... Ben benieuwd:).
Ik hou je op de hoogte van mijn ‘toestand’, hihi...
En inderdaad, het is fijn om ff je hart te luchten. Die mannen zeggen vaak allemaal hetzelfde; maak je niet zo druk, het komt vanzelf...
We gaan duimen!
 
Dat is zeker waar Charisss. Zij voelen niet wat jij voelt. Voel me dus nu ook een beetje misselijk maar ook dat kan meerdere redenen hebben. 
Ik hou niet van dit wachtbankje, haha.
 
Terug
Bovenaan