NOD januari 2020

Ja als ik dat nu niet bij afvegen had gehad dan Had ik vandaag getest.... Ik wacht daar nu nog maar even mee.. Ik verwacht dat het gaat doorzetten..

Das een mooie tweede streep al!!! 

Hier gisteren bloed bij het afvegen en daarna niks meer! Zag er uit als oud bloed, nog geen ongesteldheid klachten verder! 

Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! Wat een fijn begin van het jaar!! 

Wooooowww plots allemaal positieve testen!!!! Wat fijn, gefeliciteerd allemaal ? ik heb een vaste smiley voor de ovulatietest dus mijn cyclus is deze keer 32 dagen. Woehoeeeee! NOD 1 februari. 

Helaas zojuist ongesteld geworden, 12de dag na mijn eisprong. Volgensmij is dit vrij snel, vorige keer ook al 11 dagen. Weet iemand of dit nadelig is voor je vruchtbaarheid? Ik heb nu een cyclus van 26 dagen. 
Super vervelend heb een werkweekend en kan het niemand zeggen. Dus ik moest dit even hier kwijt. 

volgens mij is korter dan 10 dagen niet goed als luteale fase... daarmee gaat het natuurlijk vanaf het moment van de eisprong niet van de positieve ovulatietest.. is het 11 dagen na je ovulatietest of eisprong?
mijn ongesteldheid zet nog steeds niet door, net opnieuw een paar druppels oud bloed bij het afvegen maar niks in mijn broekje.. 
ik twijfel want net als de vorige cyclus had ik twee positieve dagen op de ovulatietest.. alleen de vorige keer was het 14 dagen na de eerste dag en nu is het vandaag 14 dagen na de tweede dag, kan best zijn dat dit een langere cyclus na eisprong is? Ik twijfel... en ik heb geen test in huis.. nog kopen voor 17u of niet? haha

hetmeisje, ja bij mijn zoontje had de maand daarna een cyclus van 28 a 30 dagen. De maand daarna was ik zwanger. Ben wel benieuwd hoeveel dagen hij deze maand is. Heb wel besloten om ovulatietesten te gaan gebruiken, bij mijn zoontje heb ik die ook gebruikt de maand dat ik zwanger raakte dus duimen dat dat nu ook gaat werken ☺️

Ik voel mijn eisprong dus het is 12 dagen na mijn eisprong. Maandag avond heb ik hem gevoeld. Dus hopelijk is dat lang genoeg. 
Hoe gaan jullie telkens om met de teleurstelling. Ik merk dat ik er echt moeite mee heb. Veel angsten over dat ik niet vruchtbaar ben en de rollercoaster van de nieuwe ronde weer in. Plus alle hormonen van het ongesteld zijn. Steeds heel verdrietig en somber. Ik heb dit onderdeel van zwanger worden echt onderschat. Morgen avond in ieder geval maar een wijntje drinken.

[quote quote=10284846]Ik voel mijn eisprong dus het is 12 dagen na mijn eisprong. Maandag avond heb ik hem gevoeld. Dus hopelijk is dat lang genoeg. Hoe gaan jullie telkens om met de teleurstelling. Ik merk dat ik er echt moeite mee heb. Veel angsten over dat ik niet vruchtbaar ben en de rollercoaster van de nieuwe ronde weer in. Plus alle hormonen van het ongesteld zijn. Steeds heel verdrietig en somber. Ik heb dit onderdeel van zwanger worden echt onderschat. Morgen avond in ieder geval maar een wijntje drinken.[/quote]
Shit man voor het ongesteld worden! Ik herken het helemaal. wij zitten pas in ronde 2 maar ben ook gek aan het worden soms. Merk dat mijn emoties alle kanten opvliegen, kan zomaar huilen om niks en me druk maken over heel dit proces. Dat helpt natuurlijk ook niet mee. Ik heb nooiy iemand over het proberen gehoord dus heb ook niet echt een referentie kader hoe dat allemaal is. 

Terug
Bovenaan