NOD januari 2020

@Nalaa ah nee wat vervelend! Ik vond de teleurstelling ook he groot van de week ??een luteale fase van 12 dagen is echt heel goed. Die van mij is 8 en dus vrij kort maar ben er toch ook in ronde 2 mee zwanger geworden van mijn zoontje dus.. Ik ga nu ook een paar maanden wachten en anders al naar de dokter ermee.
@cardiozuster spannend! Ik hoop dat het niet doorzet voor je en je zwanger bent
@Anjah ja ik deed bij mijn zoontje ook ovulatietesten en toen ging het goed. Nu heb ik ze ook gebruikt maar lang niet zo actief bezig geweest als bij mijn zoontje nu 1x in de drie dagen het gezellig gemaakt. Nu ga ik wel echt om de dag en 1x extra op het moment van ovulatie. Gewoon wat meer dan eerst in de hoop snel zwanger te raken. Maar het kan dus dat mijn cyclus nu wat korter is.. Ik hoop het wel ?

Aah nalaaa wat balen zeg!! heel herkenbaar dat het zo moeilijk is om steeds die teleurstelling te hebben. Ik kan heel vaak ook gewoon niet meer positief blijven en idd heel erg doemdenken.. tegelijkertijd weet ik dat er stellen heel veel langer bezig zijn, maar hoor je ook zo veel verhalen dat het heel  snel lukt en dan wordt ik echt een jaloers kreng
prpbeer een beetje lief voornjezelf te zijn en idd een wijntje te drinken. Je hoeft nog niet de focus op de komende ronde te leggen: eerst even verdrietig zijn, dat is helemaal niet gek 

Erg balen nalaaa!
Gun jezelf ook even de tijd om dit te verwerken.
Wij hebben ons voorgenomen om tot april te proberen zoals we nu doen. Als het deze maand niet lukt dan ovulatietesten en als april dan niks is gelukt dan afspraak maken in zkh.
Dat mochten we nu al maar ik wil die molen niet in. 
Vorige keer bij negatieve test was ik verdrietig en niet eens zo zeer omdat ik niet zwanger was maar meer het gevoel van: en al die symptomen dan, wat is er met mijn lijf aan de hand. Dit kan niet anders dan een zwangerschap zijn. Misselijk, doodmoe, last van zijkant buik, noem maar op.

Dus nu voorgenomen om nu om de 2 dagen te klussen, vooruit te kijken, leuke dingen doen en proberen er niet zo mee bezig te zijn. Moeilijk maar we proberen er anders mee om te gaan.

Succes allen en ik ga voor ons allemaal duimen!

Ik heb ook weinig hoop nog deze ronde. Nu op 3 dagen voor NOD en testen blijven negatief. Verder ook geen symptomen en borsten worden weer zachter. 
Ik bereid me er al vast op voor dat het niet gelukt is

gisteravond weer een kleine bloeding, vannacht weer niks maar ik ga er vanuit dat het niks wordt deze ronde... test was gister ook spierwit dus ik hoop dat het vandaag doorzet, dan kan ik morgen een afspraak maken om mijn cyclus te analyseren deze ronde met echo's en bloedtesten.. Kijken of dat allemaal goed is...

Vind het wel verdrietig maar dat moment had ik vrijdag al toen ik zulke krampen had dat ik toen al dacht ongesteld te worden met een beetje bloed afvegen, gisteren vond ik al weer wat minder heftig omdat ik er al niks meer verwachtte...
normaal gesproken drink ik dan inderdaad een wijntje maar ik heb vrijdag m'n verstandskiezen ook getrokken dus dat mocht niet haha

wij hebben wel met elkaar afgesproken dat iedere keer als het niet lukt  dat we dan een leuk uitje plannen (niet dat we dat anders niet doen), maar om van iets negatiefs er maar iets positiefs tegenover te zetten.

Jongens positieve vibe! Ren babytje komt er sooooooowiesooooo? alleen wanneer is de vraag! Dus geniet met volle teugen van elk moment nog samen om erna met die kleine bengels allerlei dingen te doen heeeeeeel je leven lang. Komt goed ,  maar be positive ❤

Haha FleurtjeX dankjewel voor de positiviteit!! Ik zat mezelf al weer flink in de put te praten, maar je hebt helemaal gelijk: de kans is heel erg groot dat er gewoon een kindje komt! Hoe lang het duurt weet niemand, maar er gaat er 1 komen! 

Ik las deze berichtjes en ik dacht van kom het is tijd voor even een positieve noot! Ik meld me alvast in NOD februari 2020. Over twee weken kan ik jullie meer vertellen. Groetjes!! 

Terug
Bovenaan