@Nalaa ah nee wat vervelend! Ik vond de teleurstelling ook he groot van de week ??een luteale fase van 12 dagen is echt heel goed. Die van mij is 8 en dus vrij kort maar ben er toch ook in ronde 2 mee zwanger geworden van mijn zoontje dus.. Ik ga nu ook een paar maanden wachten en anders al naar de dokter ermee.
@cardiozuster spannend! Ik hoop dat het niet doorzet voor je en je zwanger bent
@Anjah ja ik deed bij mijn zoontje ook ovulatietesten en toen ging het goed. Nu heb ik ze ook gebruikt maar lang niet zo actief bezig geweest als bij mijn zoontje nu 1x in de drie dagen het gezellig gemaakt. Nu ga ik wel echt om de dag en 1x extra op het moment van ovulatie. Gewoon wat meer dan eerst in de hoop snel zwanger te raken. Maar het kan dus dat mijn cyclus nu wat korter is.. Ik hoop het wel ?
@cardiozuster spannend! Ik hoop dat het niet doorzet voor je en je zwanger bent
@Anjah ja ik deed bij mijn zoontje ook ovulatietesten en toen ging het goed. Nu heb ik ze ook gebruikt maar lang niet zo actief bezig geweest als bij mijn zoontje nu 1x in de drie dagen het gezellig gemaakt. Nu ga ik wel echt om de dag en 1x extra op het moment van ovulatie. Gewoon wat meer dan eerst in de hoop snel zwanger te raken. Maar het kan dus dat mijn cyclus nu wat korter is.. Ik hoop het wel ?