NOD januari 2020

Gefeliciteerd voor degenen met een positieve test,  echt  super leuk! ? en balen voor degene die  weer ongesteld zijn geworden. Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, heb t soms een beetje te druk.? 
Volgens mijn app heb ik dinsdag mijn ovulatie en daarom gaan we morgen terug  naar huis (zijn nu in Engeland bij schoonfamilie). Nu had ik vandaag al veel slijm en voel nu ovulatie pijn. Ik had al een onregelmatige cyclus, alleen het is nooit zo kort en de laatste maanden is het wel elke keer 30 dagen. 
Heeft t nu nog wel zin om te klussen morgenavond.  Of 'moet' t echt vanavond  als we kans willen hebben? 

Bedankt voor alle lieve reacties! Ik heb inderdaad ook even de tijd nodig om ervan te balen. Het is bij mij ook niet dat ik perse nu zwanger wil zijn. Het is vooral de gedachten dat er iets mis zou kunnen zijn en dat de optie bestaat dat het niet gaat lukken. Dit heb ik al van jongs af aan dus logisch dat dat nu zo sterk voelt. Maar inderdaad Fleurtje hoopvol en positief blijven is zeker belangrijk. 
Ik ga morgen een afspraak bij de dokter maken om wat dingetjes uit te sluiten. Bij mijn moeder heeft het 3 jaar geduurd en ik heb zelf kleine operatie aan mijn baarmoeder hals gehad dus dat ga ik even checken. Voor nu wijn en chocola en met een kruik op de bank. 
Succes voor degene die nog wachten, ik blijf het hier even volgen. 

Goed idee om langs de huisarts te gaan nalaaa, hopelijk kan die wat testen doen en onzekerheid weghalen! Hopelijk is alles goed!
ik heb last van menstruatiepijn nu :( vorige ongesteldheid begon op woensdagavond (1e kerstdag), dus denk dat ik een vroege eisprong heb gehad en morgen ongesteld wordt. Zit dan dus op een cyclus van 26 dagen. Zou wel 1 van mijn kortste cyclussen zijn, maar kan natuurlijk. 
heel stiekem hoop ik dat het niet doorbreekt en ik toch een late eisprong had en dit innesteling is, maar ben bang dat die hoop toch teleurstelling gaat worden ?

ik duim voor je!

mijn ongesteldheid breekt gewoon niet door.. ik snap er niks van!
Donderdagavond al een drupje bij afvegen, vrijdagochtend enorme krampen, vrijdagavond opnieuw wat bij afvegen, zaterdag weer niks tot 's avonds toen ik thuiskwam van een feestje, toen echt een vlekje in m'n broekje en nu vandaag weer niks, beetje oud bloed bij afvegen... 
Ik heb liever dat die doorbreek of heleemaal niks.. dit half ertussen kan ik niks mee haha

@cardiozuster, weet je zeker wanneer je ovulatie was? Heb je ovulatie testen gedaan? Was ie niet misschien veel later dan gedacht en dat je nu zo rond je innestelling zit? Wil je ook geen hoop geven als dat onterecht is hoor maar probeer met je mee te denken waarom het maar niet door zet.... Succes in elk geval!

Mijn ovulatietesten waren 3 en 4 januari positief de cyclus hiervoor had ik ook twee positieve dagen en werd ik 14 dagen na de eerste positieve test ongesteld.. Gisteravond nog witte test anders test ik morgen vroeg opnieuw als er vannacht weer niks gebeurd 

Wat gek cardiozuster! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! 

Bij mij is het doorgebroken.. echt vroeger dan gedacht.. maar heb ook geen ovulatietesten gebruikt dus wist niet zeker wanneer het zou komen. Was eigenlijk uitgegaan van woensdag. 
door naar de volgense ronde...

goedemorgen allemaal

ik zit net even mee te lezen en gefeliciteerd voor de gene met een positieve test
balen voor iedereen met een negatieve test
ook ik meld me aan 
eergister / gister eisprong gehad en zou 5 feb me nod hebben dus ben benieuwd
zelf zijn we nu bezig in ronde 11 voor ons eerste kindje 
dus hoop dat t deze keer wel lukt voor het eerst ovulatie testen gedaan dus ben erg benieuwd
over 2 weken weet ik meer 

Terug
Bovenaan