NOD Januari 2021

Hoiii Dames,
Meld me hier ook weer. Haha
Ronde 3 voor ons eerste kindje! 
3 keer scheepsrecht toch? Daar gaan van uit. Positief blijven ?
nod 9 januari. 

@noeksie, ik heb de "normale" gekocht. Ik las inderdaad bij de beschrijving dat tussen 10 en 16 de beste tijd was. Zit zelf in de kinderopvang maar moet wel gewoon werken. Komende week een weekje vrij en moet dinsdag beginnen met testen dus dat doe ik gewoon thuis en die week erna werk ik maar 2 dagen dus ga ik die dag de testjes toch maar op mijn werk doen ?. Dan kan het iedere dag op het zelfde tijdstip. Ik doe de testen eigenlijk om te kijken  of het klopt met wat ik merk aan m'n lichaam en of de app klopt haha. Daarna nog een maandje om te kijken of het constant blijft en dan stop ik er weer mee. Merk namelijk nu al aan mezelf dat ik het hele zwanger willen worden moeilijk los kan laten denk door die testen elke dag te moeten doen dat dat dan al helemaal niet meer lukt!
Hoelang testen jullie door na een donkere streep op de ovulatie test? 
Sorry dat ik zoveel vraag maar het is mij allemaal zo nieuw en onduidelijk soms. Merk dat vele van jullie door de ervaringen te delen echt onwijze hulp bieden hierdoor.

Unalome, ik gebruik die van CB, die geven wel of geen smiley. heel simpel :p
Start op dag 10 te testen (vroegste eisprong ooit op dag 11) en dat dan tot ik 2 dagen een smiley heb gehad.
Gisteren en eergisteren een smiley, vandaag niet meer. Ik vermoed daarom dat ik mijn eisprong afgelopen nacht heb gehad want niks gevoeld (in tegenstelling tot alle andererondes waarik het steeds zeer duidelijk voelde).

Hoi, ik meld me maar weer hier. Afgelopen maandag ongesteld geworden. Heb normaal gesproken altijd een cyclus van 30 dagen maar na de miskraam 28 dagen en nu (tweede cyclus) zelfs 27 dagen. Dat nog nooit gehad. Normaal gesproken altijd 5-7 dagen heel zwaar ongesteld en nu na 2 dagen alweer bijna klaar. Alles is volledig uit balans. Heel frustrerend en verlies daardoor ook wel wat vertrouwen. Andere meiden die dit herkennen? 
Ik lees goede verhalen over acupunctuur bij een kinderwens. Iemand ervaring mee?
Nieuwe nod is 11 januari, laten we hopen dat we het nieuwe jaar goed beginnen…

Unalome die reden heb ik ook voor de ovu testen. Zien of het klopt en wanneer me piek is ivm me temp stijging. Ik test de dag na piek ook nog als die dan al minder is stop ik. Vaak zie ik het dan ook in me temp al dat die gestegen is. En geen sorry! Gewoon vragen stellen we zijn hier voor elkaar dus gewoon doen.
Belgo deze werken niet voor iedereen en krijgen dus nooit een smiley maar wel degelijk een eisprong. puur omdat het LH niet voldoende gemeten wordt in de CB voor die persoon. Ik ben er ook zo een. Normale etc werken niet ik heb gevoelige of extra gevoelige nodig.
MamaJoJu ik had jouw vraag beantwoord in het Dec topic ?

@Belgo  @Feyre ik ben er ook zo een, bij mij kwam er ook geen smiley (heel misschien als ik nog wat langer had doorgetest) ik heb ook nog maar 1 test na de donkere gedaan, op dag 21 en die werd weer lichter. Maaar ik ben pas op dag 41 ongesteld geworden. Dusja... heb nu extra gevoelige in huis dus hopelijk ga ik 'm écht vinden. Zit nu pas op CD 2 hoor haha. 
@Unalome ah wat grappig! Ik zit ook in de kinderopvang. Wat een toestand weer dicht he. Ah dat scheelt dat je dan vrij hebt. Wij zitten tussen kerst en oud&nieuw dicht dus ik ben ook de hele periode thuis als ik ga testen, moet alleen nog as dinsdag werken. En dan 1e kerstdag kan ik beginnen met ovutest. Haha, ja ik snap het! Nou ik kan dat niet doen op m'n werk met een potje ?. Heb een cyclus gehad van 27 dgn en nu 40....dus hoop nu weer wat korter ? en ik merk ook wel dat ik er erg mee bezig ben, maar vind het wel echt fijn om de ovu testen te kunnen doen dus dat blijf ik wel doen haha. Maar idd heel fijn om inzicht te hebben en te kijken naar wat je voelt etc. 

Terug
Bovenaan