@Belgo @Feyre ik ben er ook zo een, bij mij kwam er ook geen smiley (heel misschien als ik nog wat langer had doorgetest) ik heb ook nog maar 1 test na de donkere gedaan, op dag 21 en die werd weer lichter. Maaar ik ben pas op dag 41 ongesteld geworden. Dusja... heb nu extra gevoelige in huis dus hopelijk ga ik 'm écht vinden. Zit nu pas op CD 2 hoor haha.
@Unalome ah wat grappig! Ik zit ook in de kinderopvang. Wat een toestand weer dicht he. Ah dat scheelt dat je dan vrij hebt. Wij zitten tussen kerst en oud&nieuw dicht dus ik ben ook de hele periode thuis als ik ga testen, moet alleen nog as dinsdag werken. En dan 1e kerstdag kan ik beginnen met ovutest. Haha, ja ik snap het! Nou ik kan dat niet doen op m'n werk met een potje ?. Heb een cyclus gehad van 27 dgn en nu 40....dus hoop nu weer wat korter ? en ik merk ook wel dat ik er erg mee bezig ben, maar vind het wel echt fijn om de ovu testen te kunnen doen dus dat blijf ik wel doen haha. Maar idd heel fijn om inzicht te hebben en te kijken naar wat je voelt etc.