NOD Januari 2021

Noeksie ik denk dat je dan richting "valse piek" bent gegaan voor je je echt piek had. Heel vervelend. Maar hopelijk werken deze wel. Ik gebruik de 2besure extra gevoelig en ben er erg tevreden over. Hopelijk ia je cyclus ook korter
Ik had btw ook 1x getest op werk ? heel vreemd dat te doen op iemand zijn toilet ipv thuis. Maar de dag van inzet had ik me piek dus moest wel echt weten of de dag erna die piek dus nog was of afgenomen was

Feyre ja klopt, blijkbaar.. idd heel vervelend. Maarja het is niet anders ik ga nu gewoon doortesten en hopelijk m'n cyclus korter. Ik heb die ook van 2besure exra gevoelige! Nu 24 stuks dus kan er goed mee vooruit. 
Haha nou ik heb het weleens gedaan maar dan eentje waar ik over heen kon plassen. Neem je dan gewoon een potje mee in je tas zodat niemand t ziet? 

@MamaJoJu

Ten eerste, wat een vervelende situatie. Hopenlijk kom je snel weer in een regelmaat die je zelf ook gewend bent.

Over accupunctuur; dit is voor elk persoon anders. De ene persoon gaat gemakkelijk 1x per week voor een behandeling er heen en de andere (zoals ik) zal nooit meer gaan omdat ik het als traumatisch heb ervaren.

Dus ik zou zeggen, gewoon een keer proberen. Het kan nooit kwaad en wie weet vind jij het wel.heel erg prettig en heb je er baad bij!

@MamaJoJu
Ik heb je beantwoord in NOD December (weet niet of je daar nog mee leest ;) )
Ik dacht vorige maand ook inderdaad eens die van CB te proberen, maar ook bij mij geen smiley gevonden, terwijl ik op die van Sensitest (de normale, niet eens de gevoelige) wel gewoon een piek vind.
Het blijft even uitproberen welk merk voor jezelf werkt!

Noeksie ja ik heb die urine potjes van de kruidvat. Gaat idd de tas in en dan pak ik hem als ik naar toilet ga. Even beetje tijd rekken zodat je hem kan bekijken haha. Ik heb ook de 24 stuks genomen met 1 zwangerschaps test erbij maar heb ook action en kv 2v5 thuis liggen.
Loulou - wat heftig dat je het zo ervaren heb. Was er een trigger of viel het niet lekker ofzo? (Hoeft niet te antwoorden natuurlijk)

@feyre

Het was de gehele ervaring.
Vooraf was mij verteld dat het een hele aardige dame was en iedereen ging er altijd met goede moed heen.

Maar de vrouw was alles behalve sociaal en vriendelijk. Zei niet wat ze deed en het gevoel wat ik erbij kreeg was angst.

Terug
Bovenaan