NOD Januari 2021

@ Fienn wat heftig zeg! Hopelijk snel weer raak. 
Ik zit vandaag op CD 11 en mijn huid is erg vet aan het worden. Dit heb ik normaal een paar dagen voor ovulatie. Vorige cyclus pas op CD29 mijn ovulatie dus het zou mooi zijn als deze nu een stuk eerder komt. 
Zou de teunisbloemolie dan toch effect hebben... spannend :) 

x-MArina, als je ovutest piekt heb je zeker wel een eisprong denk ik. Dat is toch al goed! Kan je eventueel een kleine poliep of dergelijke hebben die de bloedingen zou kunnen verklaren?
Hier morgen echo als deel van de cyclusanalyse. Ben eens benieuwd of en wat ze gaan zien

Fien en SenK, heftig om te lezen wat jullie afgelopen jaar hebben doorstaan. Hopelijk wordt 2021 voor ons allemaal een beter jaar! ❤️

Spannend @BelgoG, wat onderzoeken ze dan? Ik heb deze cyclus 2 dagen bloedverlies gehad klein weekje voor mijn eisprong en toen vanaf 9DPO 4 dagen bruin, daarna 5 dagen rood (lichte bloeding) en nu weer 2 dagen bruin. Duurt dus al 11 dagen.. zou ik daar de huisarts voor kunnen bellen? 

x–Marina, ik zou toch eens  langs gaan. Kan geen kwaad he. Lijkt mij eventueel om een poliep of dergelijke te gaan.
bij mij hebben ze aan het begin van mijn cyclus bloed genomen om mijn Hormonen te controleren en dat doen ze op het einde opnieuw. Tussenin, morgen dus, krijg ik een echo om voor mijn eisprong te kijken of alles er ok uitziet voor mijn eisprong.
ik zit nu op dag10.

Belgo dat zegt dus niks...je hebt altijd LH in je systeem en dat schommelt. Je kan ook valse pieken hebben. Daarom zeg ik ook telkens als je tempt weet je zeker dat je ei is geweest, juist omdat een LH piek niet veel zegt tenzij je echt zeker bent ervan omdat je cyclus altijd hetzelfde is en/of ziet met temp stijging
x-Marina of ze wat willen doen is meer de vraag. Het ia sowieso wel apart dat je zo lang vaag bloedverlies hebt dus dat kan een reden zijn dat ze wek verder willen kijken

En nog steeds zeggen ovu testen niet alles. Gyns hebben zelf liever dat je ze nietndoet omdat het verwarring op kan leveren

Terug
Bovenaan