NOD Januari 2021

@x-Marina Heb je wel nog een uitstrijkje laten maken onlangs? Daar kunnen ze misschien ook het een en ander mee uit sluiten.
Het in ieder geval even laten checken bij de huisarts is altijd fijn. Al is het maar om je even gerust te stellen.

Hier zit ik op cyclus dag 13. Ik doe nog niet aan ovutesten of tempen, ook omdat menstruatie nog niet stabiel is. Volgens de app ligt mijn gemiddelde ovudag op cd 33. We gaan het de komende dagen gezellig maken. En binnenkort gewoon nog een paar keer :) ?

In mei bevallen van een heerlijk meisje. Nu gaan we voor ronde 1. Vrijdag 4 dec voor het eerst ongesteld geworden na de zwangerschap. Mijn nod is 4 jan, ik ben benieuwd.

Hoi allemaal,  Ik schuif ook door naar januari helaas. Ronde 3, maar eigenlijk ronde 2 dat we er bewust voor willen gaan, 1e kindje. Vorige cyclus was 27 dagen, maar nu ineens vandaag op dag 41 ongesteld geworden en dus cyclus van 40 dagen, zal wel ontpillen zijn. Ik dacht écht dat ik mij eisprong wel had gevonden, maar had geen smiley met CB alleen op de action test donkerdere streep. Ik had dus langer door moeten gaan. Nu heb ik extra gevoelige van 2besure binnen gekregen, 24 stuks. Dus we gaan er weer voor ?? mijn NOD weet ik niet precies, kan nog veranderen na m'n ei maar ik gok dat ik een LF heb van 13 dagen en als ik 40 cyclus dagen aan hou 24/25 januari...hoop dus eerder. ?

Hoi meiden ook ik doe hier weer mee! Vanmorgen ongesteld geworden een uur na een witte test.
Ovulatie testen van 2besure krijg ik vandaag of morgen binnen. Vind alleen moeilijk te bepalen welke tijd ik ga testen. Kan dit bv ook in de avond? Vind het zo een gedoe op m'n werk om dat te doen. 
Mijn nod komt nu uit op ongeveer 11 januari volgens de app. Op naar ronde 7 met hopelijk een positief begin van 2021 voor iedereen! 

@Unalome balen zeg! Ik heb ook 2besure en dan maar de extra gevoelige gedaan haha. Volgensmij is het beste tussen 10 en 18, maar ik dacht dat je het ook gewoon later op de avond nog kan doen. Ik zit ook met m'n werk en ik ga daar niet in een potje plassen?. Volgensmij moet dat met een dipstick. Nu heb ik wel het geluk dat ik misschien nog maar 1x in de week echt naar het werk hoef tot 19 jan door de lockdown dus dat scheelt. Ik denk dat ik het dan thuis rond 12 uur ga doen. Maar ik dacht dat ik het ook weleens in de avond na het werk heb gedaan hoor.. 

1e bloedanalyse en echo gisteren waren beide prima. Er zit een folikel klaar en ovulatie volgens gyn vandaag of morgen. Ovutest vandaag ook een smiley.
x-Marina, goed voor jou!! Hopelijk snel meer info of bevestiging dat alles gewoon in orde is.

Terug
Bovenaan