NOD januari 2022 ?

Ik heb tijdens kerst geen wijn gehad ik moest autorijden gister?mooi excuus. Mijn man wou graag rode wijntjes drinken wat ik prima vond. En verder wel klein dessert gehad met beetje alchohol. En verder nam mn zus alchoholvrije rosewijn mee ? k drink bewust geen alchohol maar ieder mag zelf weten.
 
Mijn datum mag veranderd worden van 6 januari naar ~17 januari. Geen idee wanneer mijn nod nu valt ivm de miskraam, maar ik gok rond deze datum..
 
@Lis- Is ook zeker de veiligste keuze. Ik drink normaal nooit, had nu 1 glaasje wijn op met de kerst. Dit met name om aan de omgeving even een seintje te geven dat er nog niets speelt (wordt beetje moe van de vragen de laatste maanden). En aangezien ik m'n eisprong nog niet heb gehad wist ik ook zeker dat het geen kwaad kon. Anders zou ik het sowieso helemaal niet gedaan hebben.
 
Weer even een update van de NOD's:
- HeHoLetsGo = 29 december
- Frasseke = 30 december
- Gebruiker Bambi = 01 januari
- Idem = 02 januari
- Iloontjee = 03 januari
- My- = 04/05 januari 
- BoJo = 06/07 januari
- BellaBori = 07 januari
- Bianca Jansen Zweerus = 10 januari
- Fiedjexx = 13 januari
- IsaV = 13 januari
- Nicolle B = 14 januari
- gebruiker889912 = 14 januari
- H P = 15 januari
- Lis- = 16 januari
- Yolaana = ~17 januari
- Ltls = 17/19 januari
- hartjefeb = 19 januari
- GerLi = 21 januari
 
Mocht er iets aangepast/aangevuld moeten worden, laat het me dan zeker even weten! 
 
@H P snap wel dat je moe wordt van de vragen... is ook irritant om steeds iets te verzinnen zonder dat ze gaan vragen of vermoeden ... en n glaasje kan geen kwaad lijkt me. 
met oud en nieuw willen vrienden ook zuipen etc maar we gaan dr niet heen, zie t totaal niet zitten en ze gaan t vast verdacht vinden als k hele avond geen druppel drink. Enja corona ook excuus ook niet te gaan ivm laatste feestje besmettingen waren. Ergens geeft corona weer voordelen ? 
 
Dag dames! 


kon op de een of andere manier niks meer typen, berichten werden maar niet geplaatst. Fijne dagen gehad allemaal? Ik heb wel wijntje gedronken, valt ook meteen op als ik niet drink. Ik heb de testdrang niet kunnen weerstaan, 7dpo (sloeg nergens op) en vandaag, beide negatief. M'n eerste teste ik ook pas positief op 12dpo. Is meteen m'n NOD, heb een LF van 12. 

Genoeg over mij.. hoe staat t bij jullie? Ik zal even alles bijlezen :) 
 
Terug
Bovenaan